تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک فیلم بدون که سن روانیت چند سال هست

یک فیلم هالیوودی را انتخاب کنید و سن روانی خود را دریابید.

کدخبر : 13124
سایت سرگرمی روز :

سینما فقط سرگرمی نیست، بلکه بازتابی از فرهنگ و جامعه ماست. این می تواند جهان بینی، ارزش ها و سن روانی ما را تحت تاثیر قرار دهد . از شما دعوت می کنیم در این تست شخصیت شناسی از میان فیلم های کلاسیک هالیوود یک قاب انتخاب کنید و سن روح خود را بدانید.

به عکس نگاه کنید و کارت فیلم مناسب خود را انتخاب کنید. سن درونی شما را به شما خواهد گفت.

سینما فقط سرگرمی نیست، بلکه بازتابی از فرهنگ و جامعه ماست.  می تواند بر جهان بینی، ارزش ها و سن روانی ما تأثیر بگذارد.  از شما دعوت می کنیم از میان فیلم های کلاسیک هالیوود یک قاب انتخاب کنید و سن روح خود را بدانید.

شماره 1

سن روانی شما کمتر از سن بیولوژیکی شماست. شما نسبت به افراد هم سن و سال خود علایق، سرگرمی ها و اهداف زندگی جوانی بیشتری دارید. یک کودک درونی در درون شما زندگی می کند و هر از گاهی او را دوست دارید و او را ناز می کنید.

شماره 2

سن روانی وزن مطابق با سنی است که برای اولین بار بستنی را امتحان کردید. آن بستنی، همانقدر که شیرین و سرد بود، آنقدر در خاطرت جا افتاده بود که مدت زیادی در آن ماندی.

شماره 3

سن روانی شما بیشتر از سن بیولوژیکی شماست. شما عمل می‌کنید و احساس می‌کنید پیرتر از آنچه هستید هستید. ممکن است علایق، سرگرمی ها و اهداف زندگی بالغ تری داشته باشید. گویی یک مادربزرگ غرغر در درون شماست که از قبل این زندگی را شناخته است!

شماره 4

سن روانی شما مطابق با سنی است که دوچرخه سواری را یاد گرفته اید. خاطرات اولین حس های دوچرخه سواری و لذت آزادی و حرکت رو به جلو را گرامی داشتم. شما یک دوست گستاخ و شاد هستید و سوار شدن با او روی دو چرخ بسیار سرگرم کننده است!

شماره 5

سن روانی شما با سن عشق اول شما مطابقت دارد. این ممکن است نشان دهنده توانایی لمس کردن شما در حفظ خاطرات اولین احساسات و عواطف مرتبط با عاشق شدن با همان پسر مدرسه یا قهرمان برخی از اپرا باشد.

شماره 6

سن روانی شما با سن بیولوژیکی شما مطابقت دارد. شما مانند افراد هم سن و سال خود رفتار می کنید و احساس می کنید. شما می توانید همان علایق، سرگرمی ها و اهداف زندگی را مانند همسالان خود داشته باشید، همه چیز را در تعادل دارید!

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که طرف مقابلتان در حال حاضر چه می‌کند، که حتی هنوز نمی‌دانید؟ یا شاید او در آن سوی کره زمین منتظر شما باشد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • زینب
    0

    واقعا‌فکر‌کردم‌شماره‌شیش