تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط باهوشا میتونن شی عجیبو تو این تصویر زودی پیدا کنن

انواع مختلفی از بازی های فکری مانند پازل های منطقی، ریاضی و تصویری وجود دارد. توسعه دانش، انعطاف‌پذیری و اختراع را تشویق می‌کند - همه ویژگی‌های لازم برای تولید مفاهیم جدید. برای تبدیل شدن به یک متخصص در حل معماها، تنها چیزی که نیاز دارید یک چشم تیزبین و توانایی های مشاهده استثنایی است. علاوه بر این، تحقیقات نشان داده است که انجام منظم این فعالیت های ذهنی باعث افزایش دقت و دقت می شود.

کدخبر : 13889
سایت سرگرمی روز :

پاسخ بازی فکری را در اینجا جستجو کنید:

تصویر را به بخش ها تقسیم کنید. اکنون از هر سطر و ستون عبور کنید تا از هرگونه اشاره ای جلوگیری کنید. در نهایت، توانایی‌های تحلیلی و استدلالی خود را بهبود می‌بخشید و به شما امکان می‌دهد موقعیت‌های متعددی را ارزیابی کنید.

اوه

یادم رفت بگم که فقط 2 ثانیه فرصت دارید…

تیک بزنید

تاک

تیک بزنید

به اندازه کافی تعلیق و موسیقی کم کلید در پس زمینه، بیایید به سراغ پاسخ برویم.

بازی فکری مهارت های حل مسئله افراد را ارزیابی می کند. استفاده از این مشکل برای ترویج کار تیمی ایده خوبی است. وقتی افراد برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند، راحت تر جمع می شوند، به هم متصل می شوند، آرام می شوند و با هم صحبت می کنند.

بازی های فکری کارآمدترین راه برای ارزیابی توانایی افراد در تفکر انتقادی و حل مشکلات هستند. درس هایی که می توان از این پازل ها گرفت، هم در سطح عاطفی و هم در سطح حرفه ای تأثیر بسزایی در زندگی افراد دارد. حل این معماهای زیباشناختی در مطالعات آکادمیک متعدد با بهبود سلامت روان و همچنین طیف وسیعی از مهارت های کمی و کیفی مرتبط بوده است.

the-odd-thing-on-chopboard

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: