طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک جادوگر را انتخاب کنید و ببینید ظرف 3 روز چه چیزی در انتظار شماست

بزرگان، حکیمان و جادوگران همیشه به دلیل پیش بینی های دقیق خود مشهور بوده اند. چنین افرادی همیشه نفوذ زیادی داشته اند. چنین دیدگاه ها و توصیه هایی ثروت محسوب می شد .

کدخبر : 14381
سایت سرگرمی روز :

اگر می‌خواهید پیش‌بینی دقیقی از یک حکیم دریافت کنید، کافیست پیرمردی را که دوست دارید انتخاب کنید و پیش‌بینی زیر را در این طالع بینی بخوانید.

جادوگر شماره 1 - سرنوشت شما برای موفقیت است.

این جادوگر  شانس، موفقیت و راه حلی برای مشکل شما را پیش بینی می کند . اما شایان ذکر است که شانس در همه امور، یعنی در حل مسئله شما را همراهی نخواهد کرد. همچنین ممکن است در مورد نوعی استراحت صحبت کنیم که در آن می توانید قدرت خود را دوباره بدست آورید و اقدامات خود را در جهت هدف مورد نظر خود ادامه دهید.

بزرگتر همچنین می گوید که  شما راه درستی را دنبال می کنید ، جایی که برای مشکلات خود راه حلی پیدا خواهید کرد. در این مدت شما تجربیات زیادی کسب خواهید کرد و دانش جدیدی به دست خواهید آورد. به زودی زمان مناسبی برای شما فرا خواهد رسید که در آن همه شرایط به دست شما خواهد رسید.

جادوگر شماره 2 - عشق و فداکاری واقعی.

عشق واقعی در اعماق قلب پنهان است. این حکیم  از فداکاری، عشق و اتحاد طولانی مدت صحبت می کند . هر چه دلتان بخواهد به آنچه می خواهید می رسید. جادوگر همچنین به شما می گوید که بر احساسات خود تکیه کنید و به قلب خود گوش دهید. شما  در آستانه کشف چیز مهمی هستید ، به آن اعتماد کنید.

حکیم به شما توصیه می کند -  درگیری نداشته باشید، مشکلات را با دنیا حل کنید . با اتکا به احساسات خود سنجیده تصمیم بگیرید. همانطور که "من" شما به شما می گوید عمل کنید. فراموش نکنید که چه کسی و چه چیزی در زندگی برای شما مهم است. به احساسات و قلب خود گوش دهید.

جادوگر شماره 3 - ثروت و دوستی خوب.

با نیت خالص و انگیزه های خالصانه عمل کنید  و سپس کمک و حمایت دریافت خواهید کرد. توصیه بزرگتر این است که صادق باشید، آن را باز کنید و آن را همانطور که هست ارائه دهید. دروغ نگویید و حیله گر نباشید، در غیر این صورت مجازات شما را فرا خواهد گرفت.

اگر گیج هستید و نمی دانید چه کاری انجام دهید، پس  با خود خلوت کنید، تمام افکار خود را در یک مشت جمع کنید ، فکر کنید و همه چیز را مرتب کنید. اگر با افکار انتقام جویی مواجه شدید، آنها را کنار بگذارید، این نوید خوبی ندارد. بهتر است فکر کنید و همه نارضایتی ها را کنار بگذارید.

و در پایان، جادوگر به شما می گوید که در این شرایط به دنبال سود نباشید. قلب و روح خود را باز کنید  و مطمئناً تصمیم درست را به شما خواهند گفت.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: