تست هوش | آزمون بینایی

تست هوش | کدام یک از خانم های تصویر احساس ناامنی می کنند؟

امروز یک تست هوش جالب انجام دهید. زمانی که فرد بالغ می شود، یاد می گیرد که اعمال و احساسات خود را کنترل کند.

کدخبر : 14382
سایت سرگرمی روز :

 چنین "استادان" هنر خود وجود دارند که احساسات را با چنان حرفه ای پنهان می کنند که حتی یک فرد با تجربه هرگز احساسات پنهان را حدس نمی زند.

یک فرد ممکن است در نگاه اول کاملا آرام به نظر برسد، در حالی که در درون او در هرج و مرج کامل خواهد بود. با این حال، تجربیات داخلی قابل مشاهده نخواهد بود. اطرافیان شما با چنین شخصی ارتباط برقرار می کنند، بدون اینکه حتی گمان کنند که آنها با اقیانوسی از احساسات ارتباط برقرار می کنند.

ژست ها چیزی هستند که می توانند ما را از بین ببرند، اما ما همچنین باید بتوانیم آنها را بخوانیم. ژستیکاسیون قاعدتاً مبنایی ندارد و غیر ارادی انجام می شود. و فقط فردی با تحصیلات روانی قادر به شمارش این حرکات خواهد بود.

حتی افرادی که دارای ویژگی هایی مانند اعتماد به نفس و خودکفایی هستند، گاهی اوقات می توانند عدم اطمینان بیرونی و درونی را نشان دهند. همه مردم در هنگام تصمیم گیری تمایل به تردید یا تردید دارند، اما همه ما می خواهیم قوی و با اعتماد به نفس به نظر برسیم، بنابراین سعی می کنیم احساسات خود را نشان ندهیم.

ما گاهی اوقات وقتی در فکر هستیم باعث عصبانیت طرف مقابلمان می شویم. با درخواست پاسخ لحظه ای یا اقدام خاصی از ما، حتی گمان نمی کنند که عدم اطمینان ما را گیج می کند.

آزمونی که امروز به شما ارائه می شود فرصتی است برای آزمایش توانایی شما در خواندن حرکات.

تصویر 3 زن جوان تقریباً هم سن را نشان می دهد. اما فقط یکی از آنها شک دارد. این زن را پیدا کن

پاسخ صحیح:  به زنی نگاه کنید که شیئی را به دهان گرفته است. این نشانه تردید است که می تواند با نوازش بینی یا چانه شما مقایسه شود.

شی خارجی روشی برای استفاده از زمان اضافی است. طبق آداب، هنگام غذا خوردن باید سکوت کرد. در اینجا می بینیم که قلم در دهان زن نوعی غذای جایگزین است.

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: