این نشونه ها میگه که تو قدرت های ماورایی داری

14 هدیه معنوی که بدون اینکه متوجه شوید از آنها برخوردار هستید.

کدخبر : 14945
سایت سرگرمی روز :

همه ما موهبت‌های معنوی داریم، اما می‌توانیم در زندگی روزمره‌مان آن‌ها را فراموش کنیم و دائماً از آنها کم استفاده کنیم.

در اینجا فهرستی از منابع برای تقویت ظرفیت معنوی خود آورده شده است تا بتوانید با قدرت و لطف بیشتری وارد زندگی خود شوید. در این فهرست، فعالیت‌های سریع و آسانی را می‌بینید که می‌توانید همین الان انجام دهید تا هدایای معنوی خود را توسعه دهید:

1. خرد صدای درونی شما

خیلی وقت‌ها به عقل اجازه می‌دهیم صدای درون ما را تسخیر کند. به شهودی که در بدن وجود دارد مانند احساسات فیزیکی خود فکر کنید. اگر در مورد کاری که باید انجام دهید شک دارید، احساسات بدن خود را به خصوص در ناحیه معده دوباره بررسی کنید.

اگر مثبت باشد، شکم شما شل می شود، اما اگر منفی باشد، گره هایی در شکم شما ایجاد می شود. شما می توانید شهود خود را با ذهن متفکر خود ارجاع دهید، اما اغلب این صدای درونی شماست که درست است.

2. قدرت صدای خارجی شما

تنش برای بسیاری از ما در گردن و گلو ایجاد می شود و ما را از استفاده از صدای خود با اعتماد به نفس باز می دارد. هر روز زمانی را به خواندن آهنگ مورد علاقه خود اختصاص دهید تا تنش را در بدن از بین ببرید. این را امتحان کنید: با بازوهای خود به شکل "V" در بالای سر خود نفس بکشید و با یک "آهههههههههه" طولانی و آهسته بازدم را انجام دهید و به آرامی صدا را افزایش دهید. کائنات می خواهد صدای تو را بشنود!

3. سکوت عمیقا مرتبط

اگر در مورد تصمیمی احساس گمراهی یا سردرگمی می کنید، پیاده روی در طبیعت و چند ساعت بی حرکت بودن به شما اجازه می دهد تا پاسخ های عمیق تری پیدا کنید. حداقل هفته ای یک بار سعی کنید در جنگل قدم بزنید تا ذهن خود را پاک کنید. خود را به چالش بکشید تا در طول مسیر توقف کنید و همچنان در برابر سکوت خود باز بمانید.

4. تنفس عمیق

وقتی عمیق نفس می‌کشیم، سیستم عصبی را تحریک می‌کنیم و از حالت «جنگ، پرواز» وحشت خارج می‌شویم. در تنفس آگاهانه خود استرس و اضطراب را کاهش داده و به آرامش دعوت می کنیم. این را امتحان کنید، برای یک روز، یک تایمر تنظیم کنید تا هر ساعت خاموش شود. هر بار که صدا کرد، سه دم و بازدم طولانی انجام دهید. از اثر آرام بخش تنفس خود آگاه شوید.

5-نگاه شما

چشم های سرگردان یعنی ذهن هم سرگردان است. خود را به چالش بکشید تا با نحوه نگاه خود به دیگران ارتباط برقرار کنید. برای سرگرمی و تمرکز، ژست درختی را در حالی که به مدت یک دقیقه و چندین بار در روز به یک نقطه ثابت خیره شده اید، امتحان کنید.

6. سیستم پشتیبانی شما

بسیاری از ما وقتی صحبت از خودسازی به میان می آید، ذهنیت « گرگ تنها » داریم. ما فکر می کنیم "من باید این مشکل را خودم حل کنم". افراد زندگی خود را به عنوان سیستم حمایتی خود برای رشد شخصی خود تصور کنید.

افراد زیادی در اطراف شما هستند که منتظرند تا در کنار شما باشند تا به شما کمک کنند. با آنها تماس بگیرید تا از آنها حمایت و راهنمایی بخواهید. ابتدا فهرستی از 12 نفری که می خواهید با آنها نزدیک شوید ایجاد کنید، سپس برای آنها شام جداگانه ترتیب دهید. سعی کنید حداقل هفته ای یک بار با یک دوست ملاقات کنید تا باز بودن و ارتباط خود را حفظ و تقویت کنید.

7. شما سیستم پشتیبانی دوستان خود هستید

شما بخشی از جامعه دیگران، سیستم پشتیبانی شخص دیگری هستید. بزرگترین هدیه ای که می توانیم بدهیم این است که به حرف یک دوست گوش دهیم و به او بگوییم که تنها نیست.

8. داوطلب شدن

با در اختیار گذاشتن سوپ آشپزی، داوطلب شدن در یک مرکز سالمندان، در پناهگاه حیوانات، داوطلب شوید. این کار قلب شما را پر از شفقت و شادی می کند و زمان شما به خوبی سپری می شود.

9. شادی شما

می خواهی چه کار بکنی؟ این را امتحان کنید: پنج فعالیتی را که از انجام دادن آنها لذت می برید روی یک تکه کاغذ یادداشت کنید و آن را روی دیواری قرار دهید که هر روز آن را می بینید. وقتی کارهایی را که دوست دارید انجام می دهید، شادی و عزت نفس بیشتری ایجاد می کنید و انرژی بیشتری برای رویارویی با دنیا، شادمانه، دارید!

10. دردها و دردهای شما

من در مورد هر دو درد جسمی و روحی صحبت می کنم. این دردها به ما کمک می کند تا نسبت به خود و دیگران همدلی و همدردی بیشتری نشان دهیم. درد ما صرفاً گفتن "من به توجه نیاز دارم." این کار را به مدت دو دقیقه امتحان کنید: توجه خود را بر روی یک درد فیزیکی یا احساسی که در حال حاضر تجربه می کنید متمرکز کنید و عمیق نفس بکشید. بگذارید درد با هر بازدم فروکش کند. این لحظات مراقبت از خود در زندگی شما موج می زند و روابط شما با دیگران را بهبود می بخشد.

11. داستان زندگی شما

پیر شدن فرصتی باورنکردنی است. هر سال 365 روز داده دریافت می کنید که به شما این امکان را می دهد که گرایش ها را در باورها و رفتارهای خود مشاهده کنید. با این اطلاعات می توانید انتخاب های عاقلانه تری داشته باشید. به خود اجازه دهید که با تعجب و سپاسگزاری به داستان خود نگاه کنید، سپس آن خرد را در لحظه حال بیاورید تا تصمیمات خود را آگاه کنید.

12. سناریوی شما

شما در حال نوشتن داستان زندگی خود از بدو تولد هستید. چند لحظه وقت بگذارید و این سوال را از خود بپرسید: "چه چیزی نوشته ام که در حال حاضر مشغول بازی هستم؟" در آن لحظه متوجه می شوید که در زندگی خود فقط یک بازیگر نیستید، بلکه نویسنده و تهیه کننده هم هستید! شما می توانید داستان و معنایی را که به آن داده اید تغییر دهید تا بالاترین هدف خود را برآورده کند.

13. خلاقیت شما

وقتی با قلب خود هماهنگ هستید، ایده ها با ترس از رد شدن یا دلبستگی به "خوب" فیلتر نمی شوند. خود را در موقعیت هایی قرار دهید که باید به ایده های جدید فکر کنید. به یک دوست کمک کنید تا شعاری برای کسب و کار خود بیاورد، آهنگ های تصادفی را هنگام شستن ظرف ها ایجاد کنید. هدف این نیست که خودتان را به نتیجه بچسبانید، بلکه فقط ایجاد کنید. جایی برای بداهه گویی بگذارید، به الهه خلاق خود غذا دهید.

14. همسویی شما

این فراآگاهی است که بدن، روح و روح را ترکیب می کند. آیا در یک راستا هستید؟ آیا چیزها حرکت می کنند؟ وظیفه شما این است که به همسویی خود توجه کنید و برای بازگرداندن خود به جایگاه قدرت، شادی و تمرکز خود اقدام کنید. اگر مطمئن نیستید، به این لیست برگردید و ببینید چه چیزی فعال نیست.

 

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • رحمت
    1

    سلام ...
    استفاده کردیم ...
    بویژه بند ۱۲ . سپاس .