تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط آدم شناس های قهار میتونن بگن کدوم یکی بچه پولداره و کدوم پولدار نما

بازی فکری شناسایی دست آدم پولدار: سوال این آزمون ساده است: در این تصویر شما 4 دست از 4 نفر مختلف را مشاهده که می کنید که 3 نفر آنها تظاهر به ثروت می کنند ولی فقط یک نفر ثروتمند است، شما باید متوجه شوید که کدام یک از صاحبان این دست ثروتمند است!؟

کدخبر : 15145
سایت سرگرمی روز :

تست هوش  شناسایی دست آدم پولدار

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر بازی فکری شناسایی دست آدم پولدار را مورد بررسی قرار دهید. بازی فکری شناسایی دست آدم پولدار و آزمون های مشابه می تواند هم شما را سرگرم کند و هم توانائیها و مهارت های شناختی را شما را مورد آزمایش قرار دهد.

ماموریت شما در بازی فکری شناسایی دست آدم پولدار این است که شما باید متوجه شوید که کدام یک از صاحبان این دست ثروتمند است؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدوم دست فرد ثروتمند است؟

پاسخ تست هوش شناسایی دست آدم پولدار

آیا متوجه شدید کدوم دست آدم ثروتمنده؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی دست آدم پولدار: فرد سمت راست ثروتمند است، سوییچ ماشین لوکس او در دستانش است! فرد سمت چپ اصلا ست درستی نکرده و مشخصا ممکنه طلای تقلبی باشه، گوشی دومی فیکه، و سومی هم یک تتوی مشخص که ثروتمندان معمولا در نمای مشخص تتو نمی زنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: