طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | هنوز نمیدونی هدفت از زندگی چیه؟ یک نماد انتخاب کن

هدف شما از زندگی چیست؟ برای پیدا کردن یک نماد معنوی انتخاب کنید.

کدخبر : 16002
سایت سرگرمی روز :

طور می‌توانیم بیشترین بهره را از تک تک لحظه‌ها و زندگی خود ببریم؟ موفقیت و هدف ما در زندگی چیست؟ معمولا پاسخ به این سوال واقعا سخت است و ما معمولا از جواب دادن به آن طفره می رویم، حتی در ذهنمان! آدم‎ها به دنبال چیزهایی می‌روند که فکر می‎کنند خوشحالشان می‌کند، اما باز به نتیجه‎ دلخواهشان نمی‎رسند.

کشف خواسته‌ها و اهداف خود می‌تواند موضوعی چالش‌برانگیز و البته بی انتها باشد. برای کشف بزرگ‌ترین دارایی‌ها، تفکرات و اهداف هر فرد می‌توان از تست‌های مختلفی بهره گرفت. با این حال، صادر کردن یک گزاره اصلی و بزرگ که تمام زندگی فرد را در بر بگیرد کاری دشوار بوده و واقع‌بینانه نیست.

هدف شناسی با نمادها

هدف شما از زندگی چیست؟ برای پیدا کردن یک نماد معنوی انتخاب کنید

یکی از بزرگترین چالش هایی که ما با آن روبرو هستیم این است که دقیقاً تعیین کنیم که می خواهیم با زندگی خود چه کنیم.

با دقت به تصویر نگاه کنید و به طور مستقیم تصویری را انتخاب کنید که به سوال شما پاسخ می دهد.

کد شماره ۱

شما می دانید چگونه بهتر از دیگران به امور رسیدگی کنید، نظم و ترتیب را برقرار کنید. شما بسیار منظم، مسئولیت پذیر و سخت کوش هستید.

موهبت اصلی شما قدرت ذهن و اراده است که فقط در بعد مادی و معنوی می تواند نتایج مثبتی به همراه داشته باشد.

در دنیای مادی شما یک سازمان دهنده و رهبر عالی هستید و در دنیای معنوی یک زاهد و تمرین کننده هستید.

اگر خود را منفی نشان دهید، در معرض محکومیت و طرد کسانی قرار می گیرید که چنین اراده قوی و میل به نظم ندارند. بنابراین، ماموریت کارمایی شما کمک به مردم برای رویارویی با مشکلات و غلبه بر موانع است.

هدف:  هر موقعیتی نه تنها نتیجه اراده و انضباط فرد است، بلکه مصداق حکمت و دستور الهی است. هر چیزی در جهان طبیعی است و در جای خود، حتی اگر در نگاه اول آشفته به نظر برسد، یادگیری برای دیدن و درک نظم الهی در همه چیز، و همچنین کمک به این نظم، سرنوشت شماست.

کد شماره ۲

هدیه شما یک نیروی خلاق بزرگ است. شما یک رهبر هستید و مردم به سمت نور و انرژی شما کشیده می شوند. اقتدار شما آنقدر طبیعی است که نیازی به کسب آن نیست.

به احتمال زیاد، آنها شما را به عنوان رهبر یا نماینده ساختارهای قدرت می شناسند. چنین موهبتی وقتی به صورت منفی تجلی پیدا کند می تواند باعث غرور و خودخواهی شود و گاهی اوقات به دلیل نارضایتی بی پایان از موقعیت به صورت عزت نفس پایین و رنجش خود را نشان می دهد.

بنابراین، از جمله وظایف کارما، ایجاد فروتنی، پذیرش و عمل با غرور است.

هدف:  اقتدار و قدرت شما به آوردن عشق و هماهنگی الهی به جهان کمک خواهد کرد. شهرت و قدرت به خودی خود معنایی ندارد، اما نور همیشه با سایه همزیستی دارد که از معنا و زیبایی کم ندارد. مهم است که سایه درون را بشناسیم و آن را بپذیریم تا تعادلی بین اضداد برقرار کنیم.

کد شماره ۳

شما یک مخترع و مبتکر هستید. هر چیز جدید و غیرعادی در دنیا کار امثال شماست.

ایجاد چیزی اساساً جدید به معنای آگاهی از آزادی کامل انتخاب و عمل است که همه از آن برخوردارند، اما همه حاضر نیستند از این آزادی بهره ببرند.

تنها با اعتراف به این آزادی در هر مرحله از سفر خود می توانیم به خرد و دانشی دست یابیم که افق های جدیدی را به روی ما بگشاید.

هدف:  آزادی الهی یعنی رهایی از شرطی شدن ذهن، گوش دادن به قلب و شناخت شهودی که تنها در جریان الهی حاصل می شود. با احساس و درک جریان الهی، می توانید چیزی واقعاً عالی، اساساً جدید و ضروری برای جهان خلق کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: