طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | یک گوی فرشته انتخاب کن تا بگم این بهار چطوری قراره به عشقت برسی

آیا رویای یافتن عشق واقعی را دارید ؟ آیا می خواهید رازهایی را که در حوزه عاطفی در انتظار شما هستند بدانید؟ اگر این سوالات قلب شماست، پس این مسابقه تصویری ذهن شما را منفجر خواهد کرد. به یاد داشته باشید که این تست شخصیت تنها ابزاری برای سرگرمی و خودشناسی است.

کدخبر : 16236
سایت سرگرمی روز :

در این مسابقه چهار پری جادویی را به شما معرفی می کنیم که هر کدام انرژی و معنای خاص خود را دارند. آنها را با دقت مشاهده کنید و آنچه را که بیشتر توجه شما را جلب می کند، انتخاب کنید که شهود شما را بیدار می کند و باعث می شود که ارتباط خاصی را احساس کنید. وقتی یکی را انتخاب کردید، صفحه را به پایین اسکرول کنید تا بفهمید عشق در آینده چه چیزی برای شما در نظر گرفته است. بر اساس نمادهایی که انتخاب می کنید، یک افشای شخصی در انتظار شما است.

آیا رویای یافتن عشق واقعی را دارید؟ آیا می خواهید رازهایی را که در حوزه عاطفی در انتظار شما هستند بدانید؟ اگر این سوالات قلب شماست، پس این مسابقه تصویری ذهن شما را منفجر خواهد کرد. به یاد داشته باشید که این تست شخصیت تنها ابزاری برای سرگرمی و خودشناسی است. این یک پیش بینی نهایی نیست، بلکه پیشنهادی است برای فکر کردن به خواسته ها و انتظارات خود در مورد عشق. جرات به اشتراک گذاشتن داشته باشید و وارد دنیای احساسات شوید. پری خود را انتخاب کنید و برای دریافت اطلاعاتی که می تواند زندگی عاشقانه شما را تغییر دهد آماده شوید.

یکی از پری های زیر را انتخاب کنید و برای دریافت مکاشفه ای آماده شوید که می تواند رابطه شما را برای همیشه تغییر دهد.

پری شماره 1:

درگیری های درونی خود را متوقف کنید. آیا فکر می کنید برای رسیدن به خواسته هایتان باید بیشتر تلاش کنید؟ اما فکر کنید، آیا هدف درستی را تعیین کردید؟ شما در ذهن خود زندگی می کنید و سرنوشت خود را با آن انتخاب می کنید، اما نه با قلب خود. مسیر ترسیم شده توسط ذهن شما دشوار خواهد بود، زیرا با نبردهای روزانه روبرو خواهید شد و انرژی الهی به شما نخواهد رسید. همسفر شما متوجه می شود که این مسیر نه مسیر شماست و نه سرنوشت شما. از ورود شما منع شده‌اید زیرا مال شما نیست. از شهود خود فراتر نروید. به خودت گوش کن مسیر روان خود را پیدا می کنی. همه درها به روی شما باز خواهند شد.

پری شماره 2:

شما غرق در دغدغه های مادی هستید و روح خود را برای مدت طولانی دفن می کنید. تو مرده ای، فقط جسمی که روی زمین زندگی می کند. آخرین باری که با خودت خلوت کردی یادت هست؟ آخرین باری که واقعاً خوش گذشت کی بود؟ آیا متوجه کمبود الهام در زندگی خود شده اید؟ زندگی برای مدت طولانی شما را راضی نکرده است. حتی ثروت و فرصت های شما شما را حمل می کند. شما از چیزی تاریک در کمین آگاه هستید، اما در مواجهه با دستاوردهای مادی آن را نادیده می گیرید. معنی شادی را فراموش کردی.. انرژی الهی برایت کافی نیست.

پری شماره 3:

شما در مسیر درست پیش می روید. از بیان خود نترسید. از موفقیت نترسید. اگر در تصمیم گیری های خود شجاعت خود را حفظ کنید و از تسلیم شدن در برابر ناملایمات امتناع کنید، انرژی و الهام بیشتری در راه خود دریافت خواهید کرد. هدف شما دست یافتنی است، اما صرف نظر از فداکاری ها و شرایط، به فداکاری و عزم مطلق نیاز دارد. شجاع و مصمم باشید. در برابر شرایط مقاومت کنید و تسلیم نشوید! آنچه اکنون از سر می گذرانید آزمونی است برای شخصیت و تمایل شما برای غلبه بر موانعی که مانع پیشرفت شما می شوند.

پری شماره 4:

وقت آن است که از رویاپردازی دست بردارید و شروع به انجام دادن کنید. شما بیش از حد رویای ثروت های خیالی، شاهزاده ها، فیلم های عاشقانه، رمان های ماجراجویی را می بینید... ذهن شما گرفتار ترس ها و خیالات غیر واقعی است. شما خیلی از واقعیت فاصله گرفته اید، خود را در دنیایی از توهمات غوطه ور کرده اید و یک واقعیت خیالی را خلق کرده اید که در آن زندگی می کنید. اما باید بفهمی که من، همنوع تو، در وجودت مجسم نشدم تا بتوانی همچنان در ابرها شناور شوی. می خواهم این دنیا را تجربه کنم، لمسش کنم. آرزو دارم کامل زندگی کنی برقراری ارتباط!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: