تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

سن ذهنی شما چنده؟ | مغز شما چند سال دارد؟

آزمایش تصویری که می بینید نشان می دهد که سن ذهنی شما چند هست؟

کدخبر : 16715
سایت سرگرمی روز :

روانشناسی ذهن شامل جنبه های مختلف مربوط به درک و مدیریت ذهن است. این شامل بررسی احساسات، افکار و رفتارها برای افزایش رفاه ذهنی و توانایی های شناختی است. 

بگو اول چی میبینی تا ببینی سن مغزت چقدره؟

مرد

سن عقلی شما 16 سال است

شما مثل یک پسر پر انرژی هستید. شما همچنین همیشه با دیگران مهربان هستید و این انرژی شاد اطرافیانتان را خوشحال می کند.

شما پتانسیل نامحدودی برای رشد دارید، گویی در ابتدای زندگی یک جوانه گل هستید. خودت را در جریان نگه دار! این قطعا شما را جذاب تر می کند.

صندلی

سن ذهن شما 27 سال است

ذهن شما طوری مشغول است که انگار تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید و سعی می کنید وارد عرصه زندگی شوید. اما برخلاف افراد هم سن و سال خود، زیاد نگران کار نیستید یا از استرس عاطفی رنج می برید . این به این دلیل است که می دانید نگرانی هرگز مشکلات شما را حل نمی کند. به جای استرس یا نگرانی، از ذهن خود برای یافتن راه حل مناسب استفاده کنید.

ما به شما توصیه می کنیم که این فلسفه را ادامه دهید و زندگی خود را همانطور که تا به امروز انجام داده اید داشته باشید. حتی اگر اخیراً با موقعیت‌های سختی روبرو شده‌اید، در نهایت می‌توانید لبخند بزنید و با اشتیاق شگفت‌انگیز خود با همه چیز روبرو شوید.

زن

سن عقلی شما 42 سال است

سن ذهنی شما نشان می دهد که در آستانه بزرگسالی هستید و شروع به تجربه چیزهای سختی کرده اید که معمولاً یک فرد در زندگی با آن روبرو می شود. حالا شما هم متوجه می شوید که بعد از یک روز بد، یک روز خوب خواهد آمد، درست مثل رنگین کمانی که دنبال باران می آید.

تو می دانی که حقیقت سرد و تلخ است اما هنوز باور داری که در این دنیا هنوز چیزهای شیرینی پنهان است که باید کشف کنی. طبیعت پرشور شما به شما کمک می کند تا بر مشکلات غلبه کنید، به خصوص اگر تصمیم بگیرید با شجاعت با آنها روبرو شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: