وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه با سود کم

وام قرض الحسنه با تحویل فوری | وام قرض الحسنه 200 و 300 میلیونی تومانی با سود 4 درصد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: برای دریافت وام از بانک‌های قرض‌الحسنه همچنان ملاک اصلی، معدل حساب مشتری است، اما سقف پرداخت وام ۵۰ درصد افزایش یافته است.

کدخبر : 2001
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: برای دریافت وام از بانک‌های قرض‌الحسنه همچنان ملاک اصلی، معدل حساب مشتری است، اما سقف پرداخت وام ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بانک مرکزی به‌ تازگی اعلام کرد که سقف فردی وام بانک‌های قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان و برای شرکت‌های حقوقی (کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان) از ۵۰۰ میلیون تومان به ۷۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

با توجه به اینکه افزایش سقف یاد شده، صرفاً مربوط به بانک‌های قرض‌الحسنه است، «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گفت‌وگو با ایرنا درباره جزئیات این موضوع گفت: اخیراً سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه به اشخاص حقیقی تا ۳۰۰ و اشخاص حقوقی شامل کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان تا ۷۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش نسبت به سقف‌های پیشین یعنی ارقام ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومان، افزایشی ۵۰ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: مجموعه دولت نگرش مثبتی نسبت به حمایت از تولید داخلی و تقویت قدرت خرید مردم دارد و در این زمینه قرض‌الحسنه را ابزاری مثبت می‌دانند. بر همین اساس و در راستای سیاست‌های دولت مردمی و با پیگیری‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و حمایت بانک مرکزی، سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت. این اقدام به پیشنهاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با تصویب کمیسیون پولی و اعتباری بانک مرکزی صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره اهمیت این کار و آثاری که در پی دارد، گفت: پیش از این نگاهی وجود داشت که جامعه هدف بانکداری قرض‌الحسنه را تنها اقشار با درآمد پایین می‌دانست و بر همین اساس هم سقف وام‌های قرض‌الحسنه پایین بود، به‌طوری که تا سال ۱۴۰۰ این عدد ۵۰ میلیون تومان بود و صرفاً به اشخاص حقیقی تعلق می‌گرفت.

وی در همین رابطه افزود: در حال حاضر مجموعه دولت نگاه فراگیرتری به قرض‌الحسنه دارد و بر همین اساس نیز با پیگیری وزارت اقتصاد و حمایت بانک مرکزی، سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی ظرف ۲ سال، از ۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و ۶ برابر شده است.

شمسی‌نژاد گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز چنین نگاهی حاکم است و معتقدیم می‌توان با قرض‌الحسنه همه نیازهای مالی را پوشش داد. بر همین اساس نیز شعار «کارت مهر، کارت زندگی» را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وام قرض‌الحسنه حقوقی، خاطرنشان کرد: در گذشته وام بانک‌های قرض‌الحسنه به اشخاص حقوقی تعلق نمی‌گرفت. سال گذشته برای نخستین بار این کار انجام شد و امسال نیز با افزایشی ۵۰ درصدی به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است. این افزایش سقف وام می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره چگونگی دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی گفت: مدل وام‌دهی بانک‌های قرض‌الحسنه تغییری نکرده و صرفاً سقف وام پرداختی این بانک‌ها افزایش یافته است. یعنی برای دریافت وام از بانک‌های قرض‌الحسنه همچنان ملاک اصلی، معدل حساب مشتری است. اما سقف پرداخت وام ۵۰ درصد افزایش یافته و این مزیت مهمی برای بانک‌های قرض‌الحسنه به شمار می‌رود./ایرنا

با افتتاح حساب سپرده « احسان» در بانک کشاورزی، تسهیلات قرض الحسنه بدون کارمزد، با قابلیت واگذاری امتیاز به غیر، دریافت کنید.

در این طرح می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۱ تا ۱۲ ماه، تا ۲ برابر سپرده‌تان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنید.

شرکت

بانک کشاورزی

نام وام

احسان

سود

4 %

این طرح قرض‌الحسنه است و به دو صورت بدون کارمزد یا کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

بین ۱ تا ۱۲ ماه سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب نیاز است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

1 ماه

مدت زمان خواب سپرده در این طرح بین ۱ تا ۱۲ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

190

این نسبت بنابر زمان بازپرداخت و ماندگاری سپرده متفاوت است

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۶ ماه

قسط وام

5,904,797 تومان

این مبلغ برای کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه است

کل سود وام

12,572,692 تومان

این مبلغ برای کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه است

مجموع رقم وام و سود

212,647,692 تومان

این مبلغ برای کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۳۶ ماه است

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبار سنجی

شرایط و مقررات

وام گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

در طرح احسان بانک کشاورزی، همانند سایر طرح‌های بانکی این روزها نیاز به ایجاد میانگین حساب است تا از سپرده‌ خودتان بتوانید تسهیلات دریافت کنید. طرح احسان بانک کشاورزی قرض‌الحسنه بوده و دارای سود صفر یا ۴ درصد است. ضریب برابری این طرح (بنا بر مدت میانگین حساب که ۱ تا ۱۲ ماه است و دوره بازپرداخت تفاوت دارد) از ۵ درصد تا ۱۹۰ درصد است. سقف وام در این طرح ۲۰۰ میلیون تومان و برای ضمانت نیز به ضامن رسمی با کسر از حقوق نیاز دارید.

جزئیات کامل این طرح را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

ضریب برابری و بازپرداخت تسهیلات احسان با سود صفر درصد

مدت سرمایه‌گذاری

دوره بازپرداخت

۱۲ ماهه ۲۴ ماهه

۳۶ ماهه

۱ ماه

۱۱ درصد میانگین ۶.۵ درصد میانگین

۵ درصد میانگین

۳ ماه

۳۵ درصد میانگین ۲۰ درصد میانگین

۱۵.۵درصد میانگین

۶ ماه

۸۰ درصد میانگین ۴۴ درصد میانگین

۳۲ درصد میانگین

۱۲ ماه

۱۶۵ درصد میانگین ۹۵ درصد میانگین

۷۰ درصد میانگین

ضریب برابری و بازپرداخت تسهیلات احسان با سود ۴ درصد

مدت سرمایه‌گذاری

دوره بازپرداخت

۱۲ ماهه ۲۴ ماهه

۳۶ ماهه

۱ ماه

۱۴ درصد میانگین ۸ درصد میانگین

۸ درصد میانگین

۳ ماه

۴۵ درصد میانگین ۲۴ درصد میانگین

۱۸.۵درصد میانگین

۶ ماه

۹۰ درصد میانگین ۵۰ درصد میانگین

۳۷ درصد میانگین

۱۲ ماه

۱۹۰ درصد میانگین ۱۰۵ درصد میانگین

۸۰ درصد میانگین

اگر ضامن رسمی ندارید می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید.

اگر نقدینگی کافی برای خرید کالا ندارید، می توانید با «طرح آینده داران» تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید که نیاز به ضامن رسمی ندارد. در ادامه شرایط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

شرایط دریافت وام بدون ضامن رسمی ۱۴۰۲

برای دریافت وام بدون ضامن بانک آینده ابتدا باید در یکی از شعب این بانک حساب باز کنید. تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض‌الحسنه و جاری مشمول دریافت این وام خواهند شد.  وام‌ گیرنده باید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و در لیست سیاه بانک مرکزی نیز قرار نداشته باشد.

ضمانت وام بانک آینده

این بانک مسدودی سپرده و اعتبار شغلی را به عنوان ضمانت قبول می کند. همچنین کارمندان دولت با ارائه معرفی‌نامه از محل کار خود می‌توانند ضامن خود شوند.

سقف وام بدون ضامن بانک آینده

در این طرح می‌توانید حداقل ۱ میلیون و حداکثر ۵۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنید. توجه کنید با این وام تنها می توانید از فروشگاه‌های ایران مال خرید خود را انجام دهید.

مدت بازپرداخت و سود وام بدون ضامن بانک آینده

سود تسهیلات بدون ضامن برحسب دوره بازپرداخت ۷ درصد (۶ماهه) یا ۲۳درصد (۲۴ماهه) است.

سود وام بانک آینده

رقم سود وام بانک آینده ۸۲۰,۶۲۵ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و ۱۲.۸۴۷.۹۶۷ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

تعداد قسط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده

رقم ماهانه ۶,۸۰۳,۴۳۷ تومان برای سود ۷ درصد و بازپرداخت ۶ ماه است و رقم ماهانه ۲.۶۱۸.۶۶۵ برای سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • انوشیروان
    0

    با سلام

    اسم سایتتون خیلی خوبه...!