وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه با سود کم

وام قرض الحسنه 40 میلیونی بانک مهر ایران | وام قرض الحسنه با سود 4 درصد با بازپرداخت 24 ماهه

زوج‌هایی که مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند می‌توانند برای وام 40 میلیون تومانی طرح «پیوند مهر ایران» درخواست بدهند.

کدخبر : 2049
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

زوج‌هایی که مشتری بانک قرض الحسنه مهر ایران هستند می‌توانند برای وام 40 میلیون تومانی طرح «پیوند مهر ایران» درخواست بدهند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای تأمین نیازهای ازدواج جوانان، اقدام به پرداخت تسهیلات در قالب طرح پیوند مهر ایران کرده است. جزئیات را اینجا بخوانید.

شرکت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

نام وام

طرح پیوند مهرایران

سود

4 %

این وام قرض‌الحسنه است و سود آن صفر و ۴درصد کارمزد دارد

سقف وام

40 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

24 ماه

در این طرح، وام‌گیرنده با ایجاد میانگین حساب و واریز مستمری مبلغ به حساب خود پس از ۲۴ ماه می‌تواند از این تسهیلات استفاده کند

مسدودی سپرده

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

1,111,111 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان شامل تشکیل پرونده و کارمزد

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده می‌تواند از این وام بصورت همزمان با وام دیگر استفاده کند

وام گیرنده باید دارای میانگین حساب و واریز مستمری مبلغ به حساب خود باشد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: برای دریافت وام از بانک‌های قرض‌الحسنه همچنان ملاک اصلی، معدل حساب مشتری است، اما سقف پرداخت وام ۵۰ درصد افزایش یافته است.

بانک مرکزی به‌ تازگی اعلام کرد که سقف فردی وام بانک‌های قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی از ۲۰۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان و برای شرکت‌های حقوقی (کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان) از ۵۰۰ میلیون تومان به ۷۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

با توجه به اینکه افزایش سقف یاد شده، صرفاً مربوط به بانک‌های قرض‌الحسنه است، «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گفت‌وگو با ایرنا درباره جزئیات این موضوع گفت: اخیراً سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه به اشخاص حقیقی تا ۳۰۰ و اشخاص حقوقی شامل کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان تا ۷۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این افزایش نسبت به سقف‌های پیشین یعنی ارقام ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومان، افزایشی ۵۰ درصدی داشته است.

وی بیان کرد: مجموعه دولت نگرش مثبتی نسبت به حمایت از تولید داخلی و تقویت قدرت خرید مردم دارد و در این زمینه قرض‌الحسنه را ابزاری مثبت می‌دانند. بر همین اساس و در راستای سیاست‌های دولت مردمی و با پیگیری‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی و حمایت بانک مرکزی، سقف وام قرض‌الحسنه افزایش یافت. این اقدام به پیشنهاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و با تصویب کمیسیون پولی و اعتباری بانک مرکزی صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره اهمیت این کار و آثاری که در پی دارد، گفت: پیش از این نگاهی وجود داشت که جامعه هدف بانکداری قرض‌الحسنه را تنها اقشار با درآمد پایین می‌دانست و بر همین اساس هم سقف وام‌های قرض‌الحسنه پایین بود، به‌طوری که تا سال ۱۴۰۰ این عدد ۵۰ میلیون تومان بود و صرفاً به اشخاص حقیقی تعلق می‌گرفت.

وی در همین رابطه افزود: در حال حاضر مجموعه دولت نگاه فراگیرتری به قرض‌الحسنه دارد و بر همین اساس نیز با پیگیری وزارت اقتصاد و حمایت بانک مرکزی، سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه برای اشخاص حقیقی ظرف ۲ سال، از ۵۰ میلیون تومان به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و ۶ برابر شده است.

شمسی‌نژاد گفت: در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز چنین نگاهی حاکم است و معتقدیم می‌توان با قرض‌الحسنه همه نیازهای مالی را پوشش داد. بر همین اساس نیز شعار «کارت مهر، کارت زندگی» را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وام قرض‌الحسنه حقوقی، خاطرنشان کرد: در گذشته وام بانک‌های قرض‌الحسنه به اشخاص حقوقی تعلق نمی‌گرفت. سال گذشته برای نخستین بار این کار انجام شد و امسال نیز با افزایشی ۵۰ درصدی به ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است. این افزایش سقف وام می‌تواند نقش مهمی در رونق تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان داشته باشد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره چگونگی دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی گفت: مدل وام‌دهی بانک‌های قرض‌الحسنه تغییری نکرده و صرفاً سقف وام پرداختی این بانک‌ها افزایش یافته است. یعنی برای دریافت وام از بانک‌های قرض‌الحسنه همچنان ملاک اصلی، معدل حساب مشتری است. اما سقف پرداخت وام ۵۰ درصد افزایش یافته و این مزیت مهمی برای بانک‌های قرض‌الحسنه به شمار می‌رود./ایرنا

منبع: بانک اول
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: