وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری بانک کارآفرین با اقساط 60 ماهه | جزئیات و شرایط وام 200 میلیون تومانی

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

کدخبر : 2203
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. افراد به منظور دریافت تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که مبلغ درخواستی برای تسهیلات بیشتر از 60 میلیون تومان باشد باید سند ملکی ارائه دهند. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط امکان استفاده از سپرده خود را ندارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1378 با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با مشارکت اعضای انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ریالی، ارزی، بانکداری الکترونیک و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته استاندار آموزشی بین المللی ایزو 29993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران 1401 و … را به دست آورد.

مشتریان بانک ملت که به سامانه فرابانک این مجموعه دسترسی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، می‌توانند برای تسهیلات با سامانه فرابانک ملت درخواست دهند.

به گزارش بانک ملت مشتریان بانک ملت که مایل به دریافت وام با سامانه فرابانک ملت هستند باید به صورت غیرحضوری برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. افراد به منظور دریافت تسهیلات از این سامانه باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. ضمانت لازم برای دریافت این نوع تسهیلات مسدودی سپرده و ضامن رسمی است، علاوه بر این دو مورد متقاضیان باید اعتبار شغلی هم داشته باشند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان زمان تسویه اقساط مسدود خواهد بود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود این تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 304 میلیون و 751 هزار و 129 تومان خواهد بود.

انواع وام های سامانه فرابانک

در سامانه فرابانک ملت انواع تسهیلات ارائه می‌شود. وام بدون ضامن ویژه مشتریان با رتبه اعتباری آ، تسهیلات برای رتبه‌های اعتباری آ، بی و سی و فاقد رتبه با معرفی ضامن، وام قرض الحسنه ازدواج معرفی شدگان سایت بانک مرکزی و تسهیلات ویژه حقوق بگیران کشور و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران همگی از طریق سامانه فرابانک قابل درخواست هستند.

تمامی افرادی که از این طریق برای دریافت وام اقدام می‌کنند، سامانه فرابانک آن‌ها را از طریق پیامک در جریان مراجعه به شعب و ارائه مدارک حضوری و … قرار خواهد داد.

رئیس بانک کارگشایی گفت: در صورت کامل بودن مدارک متقاضی و با ارائه طلا، جواهر یا مسکوکات در مدت ۲ ساعت تسهیلات پرداخت می‌شود.

آقای محمود امیری فرد در رابطه با ماهیت این بانک بیان کرد: بانک کارگشایی با تصویب وزرا در سال ۱۳۰۵ ایجاد شد، در آن زمان به علت محدود بودن تعداد بانک‌ها مردم به پول و وام دسترسی نداشتند و مجبور بودند برای حل مشکلات خود به صرافی مراجعه کنند و صرافان نرخ بالایی را اعمال می‌کردند که گاهی اصل مال فرد نیز از بین می‌رفت.

او افزود: موسسه رهنی کارگشا از ابتدا این رسالت را داشت که مشکلات مردم را در مقابل اخذ وثیقه‌های ارزشمند حل کند. این بانک از واحد‌های بانک ملی محسوب می‌شود. بانک کارگشایی یا موسسه رهنی انواع و اقسام اموال منقول را رهن می‌گیرد و به متقاضیان وام پرداخت می‌کند. 

امیری با بیان اینکه در بانک کارگشایی دو نوع عقد تسهیلاتی با عنوان قرض الحسنه و تسهیلات جعاله وجود دارد، گفت: وام قرض الحسنه هم اکنون به مقدار ۵ میلیون تومان در مقابل توثیق ۲۵ گرم طلای ساخته شده و جواهرات است. مدت این وام یکسال و نرخ آن ۴ درصد است، البته مبلغی تحت عنوان حق الحفاظه از فرد دریافت می‌شود و متقاضی در پایان یک سال پول را پرداخت و طلا را خارج می‌کند. 

او ادامه داد: تسهیلات جعاله نیز به مقدار ۵ میلیون تومان در مقابل توثیق ۵۰ گرم طلای ساخته شده، جواهرات و مسکوکات است مدت این وام یکسال و نرخ آن ۲۳ درصد است البته مبلغی نیز تحت عنوان کارمزد ارزیابی و حق نگهداری طلا از فرد دریافت می‌شود.

رئیس بانک کارگشایی بیان کرد: هم اکنون تعداد شعب‌های بانک کارگشایی در تهران ۳ عدد است و ۱۰ شعبه نیز در مرکز بعضی استان‌ها وجود دارد، همچنین در بعضی از شهرستان‌های ۴۲ دایره در شعب اصلی بانک ملی وجود دارد.

وی  با بیان اینکه مدارک لازم برای دریافت تسهیلات، شناسنامه، کارت ملی و داشتن حساب در بانک ملی یا کارگشایی است، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۱۹۰ هزار تسهیلات جعاله به مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان در کل کشور پرداخت شده و ۹۰ هزار تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده که از این میزان حدود ۳۰ هزار تسهیلات جعاله و ۲۰ هزار قرض الحسنه را شعبه مرکزی بانک کارگشایی پرداخت کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: رسالت اصلی بانک کارگشایی کمک به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه با حمایت‌های بانک ملی است توصیه ما این است که مردم طلای خود را به بانک کارگشایی بدهند تا علاوه بر داشتن امنیت از تسهیلات نیز بهره ببرند. همچنین گفتنی است که در صورت کامل بودن مدارک در مدت ۲ ساعت تسهیلات را پرداخت می‌کنیم.

روش‌های دریافت وام میلیاردی

قبل از هر چیز باید بدانید وام برای اشخاص حقیقی یا مشتری عادی معمولا سقف مشخصی دارد. البته این سقف در بانک‌های مختلف و با توجه به طرح‌های مختلف تسهیلاتی که اعطا می‌کنند، تفاوت دارد. این سقف معمولا در بازه 200 میلیون تومان قرار دارد. یعنی اگر به نام خودتان در هر کدام از بانک‌ها درخواست گرفتن وام کنید، معمولا سقف وامی که امکان گرفتنش را دارید، همین قدر است.

پس معمول‌ترین حالت برای دریافت وام میلیاردی، گرفتن وام برای کارخانه یا کسب‌وکار اقتصادی است. اما یک راه دیگر هم برای گرفتن وام میلیاردی توسط اشخاص وجود دارد. اگر فردی سپرده‌گذاری با مبلغی بالای یک میلیارد تومان داشته باشد یا دارای سند ملکی و جواز کسب است برخی بانک‌ها حتی تا سقف 5 میلیارد تومان هم به آنها وام عمومی پرداخت می‌کنند.

کدام بانک‌ها وام میلیاردی ارائه می‌دهند؟

طرح آنی بانک ملی که به آن طرح فجر یا طرح تام هم می‌گویند، به افرادی که سپرده‌های بلندمدت و میلیاردی در این بانک داشته باشند، وام میلیاردی می‌دهد. سقف وام در این طرح، مبلغ یک میلیارد تومان برای اشخاص حقیقی و 5 میلیارد تومان برای اشخاص حقوقی است. برای گرفتن وام میلیاردی نیازی به داشتن ضامن نیست و سپرده بلندمدت فرد در همان بانک بلوکه شده و به عنوان وثیقه تسهیلات نزد بانک می‌ماند. تسهیلات میلیاردی بانک ملی با سود 17 درصد و اقساط 60 ماهه به افراد داده می‌شود.

بانک ملت هم طرحی مشابه با نام طرح تابش بانک ملت برای مشتریانش دارد. طرحی که به شرط داشتن سپرده‌گذاری بلند مدت تا سقف یک میلیارد تومان به آنها وام اعطا می‌کند.

نکته: البته هم بانک ملی و هم بانک ملت مبلغی حدود 60 تا 80 درصد سپرده‌گذاری را به عنوان تسهیلات و وام به مشتریانی که سرمایه‌گذاری کرده‌اند، ارائه می‌کنند.

بانک تجارت هم وام میلیاردی به مشتریانشان می‌دهد. بانک تجارت برای دادن وام میلیاردی که سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه دارد، از متقاضی سند ملکی و ضامن معتبر می‌خواهد.

بانک دی هم برای اعطای وام میلیاردی، علاوه بر سند ملکی، یک ضامن رسمی از افراد متقاضی می‌خواهد.

بانک توسعه تعاون هم در طرح همکار، به کسانی که سند ملکی داشته باشند و به عنوان وثیقه نزد بانک بگذارند، وام میلیاردی تا سقف 4 میلیارد تومان می‌دهد. البته برای گرفتن این وام فرد نباید هیچ‌گونه سابقه بدحسابی یا چک برگشتی در سابقه بانکی خود داشته باشد. این وام با سود 18 درصد و اقساط 48 ماهه به متقاضیان داده می‌شود.

بانک سامان نیز از جمله بانک‌‌هایی است که اگر در آن دارای حساب باشید بعد از ۳ تا ۶ ماه می‌توانید تا سقف ۲ میلیارد تومان تسهیلات خرید مسکن دریافت کنید. البته این تسهیلات دارای سود ۲۴ درصد است.

وام‌های میلیاردی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟

گرفتن وام میلیاردی در هر کدام از بانک‌ها نیاز به شرایط متفاوتی دارد که مهم‌ترین آنها را برایتان فهرست کرده‌ایم.

صاحب کسب‌وکار اقتصادی، کارگاه تولیدی، کارخانه یا شرکت بازرگانی باشید.

کسانی که سپرده بانکی بلندمدت با مبلغ بیشتر از یک میلیارد تومان در آن بانک سرمایه‌گذاری کرده باشند.

افرادی که صاحب ملک یا جواز کسب هستند و سند ملکی و پروانه کسب خود را به عنوان وثیقه وام نزد بانک امانت بگذارند.

آیا وام میلیاردی بدون ضامن داریم؟

تسهیلات بدون ضامن میلیاردی نداریم. پس اگر شرایط گرفتن وام میلیاردی را دارید، باید روی داشتن ضامن معتبر، پروانه کسب، سپرده بلندمدتی که ضامن وام شما باشد و سند ملکی به عنوان وثیقه حساب کنید.

بازپرداخت اقساط وام

اقساط وام میلیاردی با بازه زمانی پرداخت 36 ماهه یا 60 ماهه به متقاضیان وام داده می‌شوند. سود بانکی این وام‌ها هم معمولا بین 17 تا 24 درصد محاسبه می‌شود. باز پرداخت وام‌های میلیاردی هم با توجه به مدت زمان پرداخت اقساط و سود تسهیلات بین 18 تا 120 میلیون تومان در ماه است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • عباسعلی سانعی
    0

    وام می خواهم