وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری بدون نیاز به ضامن فقط برای این افراد | وام فوری 120 میلیونی + جزئیات دریافت

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشـجویانی که اطلاعات هویتی و تحصـیلی آنها در سامانه تبادل اطلاعات آموزشی وزارت علوم ثبت شده باشد می توانند نسبت به تقاضای وام شهریه اقدام کنند.

کدخبر : 2302
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشـجویانی که اطلاعات هویتی و تحصـیلی آنها در سامانه تبادل اطلاعات آموزشی وزارت علوم ثبت شده باشد می توانند نسبت به تقاضای وام شهریه اقدام کنند.

 مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه ای درباره وام شهریه به روسای استانی مراکز دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و روسای دانشگاه های غیرانتفاعی ارسال کرد که بخش هایی از آن به این شرح است :

مهلـت درخـواست وام شــهریه از ابتـدای نیم سـال جـاری آغـاز شـده و تـا تـاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است.

کـاربران دانشــگـاه هـا و مراکز آمـوزش عـالی و معـاونین دانشــجـویی حـداکـثر تا روز یکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ (غیر قابل تمدید) فرصت خواهند داشت تا نسـبت به بررسـی و تأیید درخواست های وام درسامانه جدید اقدام کنند.

مشتریان بانک آینده به منظور جبران کمبود نقدینگی برای خرید کالا امکان دریافت وام 100 میلیون تومانی طرح «جهاد کالا» این مجموعه را دارند. این تسهیلات به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

افراد به منظور دریافت وام خرید کالای 100 میلیون تومانی بانک آینده امکان افتتاح سپرده کوتاه مدت به صورت اینترنتی را دارند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام براساس سقف تسهیلات درخواستی و رتبه اعتباری متفاوت است. به طور کلی برای دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی یا اعتبار شغلی داشت. لازم به ذکر است که دریافت کنندگان این تسهیلات امکان خرید انواع کالا اعم از مبلمان، لوازم خانگی، فرش و … را از مرکز فروش حضوری جهاد کالا واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 248 هزار و 624 تومان خواهد بود.

نگاهی به تاریخچه و دستاوردهای بانک آینده

بانک آینده سال 1393 با هدف گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین الملل، حرکت در جهت تشکیل موسسه مالی مادر تخصصی چند منظوره و … فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک با نیروهای کارآمد و مناسب در حوزه بانکداری خرد، تجاری، موسسه‌ای و اختصاصی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس بانک برتر ایران به انتخاب یورومانی، بانک سال ایران به انتخاب بنکر و … را به دست آورد.

پست بانک امکان دریافت وام بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پست بانک می‌توانند تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است.

 شرایط دریافت وام بدون ضامن پست بانک

فرد متقاضی ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پست بانک اقدام کند، چراکه شرط این بانک برای پرداخت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب شما در پست بانک واریز شود. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

سقف وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

رقم وام بدون ضامن پست بانک بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

ضامن وام پست بانک

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، این تسهیلات بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد.

دوره بازپرداخت و سود وام بدون ضامن 

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

قسط وام بدون ضامن پست بانک

مبلغ ماهانه هر قسط ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. افراد به منظور دریافت تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که مبلغ درخواستی برای تسهیلات بیشتر از 60 میلیون تومان باشد باید سند ملکی ارائه دهند. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط امکان استفاده از سپرده خود را ندارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1378 با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با مشارکت اعضای انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ریالی، ارزی، بانکداری الکترونیک و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته استاندار آموزشی بین المللی ایزو 29993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران 1401 و … را به دست آورد.

مشتریان بانک ملت که به سامانه فرابانک این مجموعه دسترسی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، می‌توانند برای تسهیلات با سامانه فرابانک ملت درخواست دهند.

نظر به اینکه صـرفًا دانشـجویانی که اطلاعات هویتی و تحصـیلی آنها به سامانه تبادل اطلاعات آموزشی وزارت عتف GSB ارسال شده باشد می توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند، ضروری است دانشگاه هاو مراکز آموزش عالی با قید فوریت نسـبت به تبادل و بروزرسانی مسـتمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزرات متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام به صورت برخط اقدام نمایند.

سـقف مبلغ ضـمانت وام های دانشـجویی (بندهای ۱ و ۲ و ۳ مـاده ۱۰ آیین نـامه پرداخت و بـازپرداخت وام های دانشـجویی) به ترتیب به ۶۰ و ۱۲۰ و بیش از ۱۲۰ میلیون تومـان افزایش یافته است. همچنین در خصوص بنـد ب مـاده ۱۲آییـن نـامه پرداخـت و بـازپرداخت وام هـای دانشــجویی ارائه گـواهی کسـر از حقوق صـرفًا برای دانشـجویانی که بالاتر از۱۲۰میلیون تومـان وامدریافت خواهـد نمود الزامی است. بدیهی است مسئولیت صحت سنجی سند تعهد و گواهی کسر از حقوق ضامنین بر عهده دانشگاه ها خواهد بود.

پرداخت وام مازاد شـهریه به دانشجویان شهریه پرداز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مطابق شیوه نامه سنوات گذشـته پرداخت می شود. همچنین به دلیل پرداخت کـل مـازاد شــهریه دانشــجو، از طرف صـندوق، پس از ثبـت درخـواست ایـن وام توسـط دانشـجوی تحت پوشش امکان استفاده از وام شهریه صندوق برای وی در این نیمسال وجود نخواهد داشت.

به منظور پیشـگیری از برگشت وام خواهشـمند است قبـل از تاییـد تقاضا نسـبت به فعال و به روز بودن شـماره حساب و شماره شبای دانشگاه ها طمینان حاصل نمایند.

ضمنًا درصورت رویت درخواست وام دانشجویانی که شاغل به تحصیل در آن دانشگاه نمی باشند، از تایید یا رد آن درسامانه خودداری نموده و مراتب به نحو مقتضی به صندوق رفاه منعکس شود./مهر

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: