وام فوری | ثبت نام وام فوری

وام فوری 150 میلیونی با تحویل یکروزه | وام فوری با اقساط ماهی دو میلیون تومان + جزئیات

متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی باید از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و سپس با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

کدخبر : 2384
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

 متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی باید از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و سپس با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

ابلاغیه بانک مرکزی در مورد افزایش مبلغ وام خوداشتغالی، باعث شده تا بانک کشاورزی نیز میزان این تسهیلات را به روزرسانی کند. مشتریان این مجموعه در صورت داشتن شرایط لازم امکان درخواست وام 150 میلیون تومانی خوداشتغالی را دارند.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی باید از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و سپس با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

این تسهیلات قرض‌الحسنه بوده و تنها به آن چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام نیز به 84 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که در صورت معوق شدن تسهیلات، نرخ وجه التزام 12 درصد خواهد بود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 50 هزار و 321 تومان است.

کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 226 هزار و 960 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 172 میلیون و 286 هزار و 959 تومان خواهد بود.

پست بانک امکان دریافت وام بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومانی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پست بانک می‌توانند تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است.

 شرایط دریافت وام بدون ضامن پست بانک

فرد متقاضی ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پست بانک اقدام کند، چراکه شرط این بانک برای پرداخت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب شما در پست بانک واریز شود. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

سقف وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲

رقم وام بدون ضامن پست بانک بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

ضامن وام پست بانک

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، این تسهیلات بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد.

دوره بازپرداخت و سود وام بدون ضامن 

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

قسط وام بدون ضامن پست بانک

مبلغ ماهانه هر قسط ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

مشتریان بانک کارآفرین به منظور تامین نقدینگی خود این امکان را دارند بدون سپرده و میانگین حساب، از وام 200 میلیون تومانی طرح «صبا» این مجموعه استفاده کنند.

متقاضیان وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. افراد به منظور دریافت تسهیلات تا سقف 60 میلیون تومان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که مبلغ درخواستی برای تسهیلات بیشتر از 60 میلیون تومان باشد باید سند ملکی ارائه دهند. سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط امکان استفاده از سپرده خود را ندارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

مختصری درباره بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1378 با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با مشارکت اعضای انجمن‌های مدیران صنایع، شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی، جامعه مهندسان مشاور ایران، جامعه مهندسان مشاور معمار و شهرساز و گروهی از کارشناسان بانکی و مالی فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این مجموعه انواع خدمات ریالی، ارزی، بانکداری الکترونیک و سرمایه گذاری را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته استاندار آموزشی بین المللی ایزو 29993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین سیزدهمین دوره جایزه مالی ایران 1401 و … را به دست آورد.

مشتریان بانک ملت که به سامانه فرابانک این مجموعه دسترسی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی هستند، می‌توانند برای تسهیلات با سامانه فرابانک ملت درخواست دهند.

به گزارش بانک ملت مشتریان بانک ملت که مایل به دریافت وام با سامانه فرابانک ملت هستند باید به صورت غیرحضوری برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند. افراد به منظور دریافت تسهیلات از این سامانه باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند و میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. ضمانت لازم برای دریافت این نوع تسهیلات مسدودی سپرده و ضامن رسمی است، علاوه بر این دو مورد متقاضیان باید اعتبار شغلی هم داشته باشند. لازم به ذکر است که سپرده وام گیرندگان تا پایان زمان تسویه اقساط مسدود خواهد بود.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود این تسهیلات، 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 304 میلیون و 751 هزار و 129 تومان خواهد بود.

انواع وام های سامانه فرابانک

در سامانه فرابانک ملت انواع تسهیلات ارائه می‌شود. وام بدون ضامن ویژه مشتریان با رتبه اعتباری آ، تسهیلات برای رتبه‌های اعتباری آ، بی و سی و فاقد رتبه با معرفی ضامن، وام قرض الحسنه ازدواج معرفی شدگان سایت بانک مرکزی و تسهیلات ویژه حقوق بگیران کشور و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران همگی از طریق سامانه فرابانک قابل درخواست هستند.

تمامی افرادی که از این طریق برای دریافت وام اقدام می‌کنند، سامانه فرابانک آن‌ها را از طریق پیامک در جریان مراجعه به شعب و ارائه مدارک حضوری و … قرار خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • امیر
    1

    سلام لطفاً راهنمایی کنید ، آیا وامی که میگن ، به من که کارگر تامین اجتماعی هستم ،هم تعلق میگیرد ؟ برای خرید جهیزیه می‌خوام البته وام ازدواج هم گرفته ام ، بعد اینکه افتتاح حساب ،باید چقدر سپرده گذاری کنیم ؟ لطفاً جواب دهید متشکرم 🙏🏻🌷

  • امیر
    1

    ا😔

  • محمد
    1

    پس بقیه مردم چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    آیا کسی این وام رو دریافت کنه مستمری بهزیستی قطع میشه لطفا راهنمائی کنید

  • نام یدالله رژه
    0

    وام 150میلیونی