قیمت گوشت | قیمت روز گوشت

کاهش قیمت در بازار گوشت | قیمت گوشت در بازار و میادین 8 خردادماه

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی ۳۵۰ تا ۳۵۵ هزارتومان بوده که نسبت به قبل تغییری نداشته است.

کدخبر : 2776
سایت سرگرمی روز :

قیمت گوشت در بازار و میادین هر روزه شاهد نوسان قیمت میباشد. اخبار جدیدی مبنی بر کاهش قیمت گوشت به گوش میرسد ولی هنوز تغییری در قیمت گوشت ایجاد نشده است. ما در سایت سرگرمی روز بروزترین قیمت گوشت و اخبار مرتیط را برای شما قرار داده ایم. در ادامه جدیدترین قیمت گوشت را مشاهده میکنید.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قیمت کنونی هر کیلو شقه گوسفندی ۳۵۰ تا ۳۵۵ هزارتومان بوده که نسبت به قبل تغییری نداشته است.

علی اصغر ملکی گفت: اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵۰ تا ۳۵۵ هزار تومان به مغازه دار و با احتساب ۱۰ درصد سود در خرده فروشی ها عرضه می شود.

به گفته او، با توجه به شرایط مساعد بارش در غرب کشور، دامداران به سبب استفاده از علوفه مجانی و سنگین کردن وزن دام ها تمایلی به عرضه ندارند.

ملکی متوسط قیمت هرکیلو دام در استان های مختلف را ۱۶۵ تا ۱۷۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی دام نسبت به قبل تغییری نداشته است و تنها برخی افراد با اذعان انباشتگی دام به دنبال دریافت مجوز صادرات هستند.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: اکنون قاچاق دام به عراق و امارات در حال انجام است به طوریکه عرضه دام از غرب به تهران به سبب نگهداری دام از سوی دامداران برای افزایش وزن یا فروش به دلار به تجار عراق و امارات انجام نمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: