وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی با سود کم | وام فوری 200 میلیونی با اقساط بلند مدت برای همه

قشر فرهنگی کشور که از مشتریان بانک شهر هستند می‌توانند به منظور رفع کمبود نقدینگی برای خرید کالای بادوام، تعمیر و بازسازی مسکن و تامین ودیعه خانه از وام 200 میلیون تومانی طرح «اساتید» این مجموعه استفاده کنند.

کدخبر : 2797
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

قشر فرهنگی کشور که از مشتریان بانک شهر هستند می‌توانند به منظور رفع کمبود نقدینگی برای خرید کالای بادوام، تعمیر و بازسازی مسکن و تامین ودیعه خانه از وام 200 میلیون تومانی طرح «اساتید» این مجموعه استفاده کنند.

اساتید دانشگاه‌ها و فرهنگیانی که از خدمات بانک شهر استفاده می‌کنند به منظور بهره گیری از وام طرح اساتید باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. ضمنا باید حداقل سه ماه از خواب سپرده مشتریان بگذرد تا امکان درخواست این تسهیلات برایشان فراهم شود. داشتن گردش حساب مناسب نیز برای این دریافت این تسهیلات ضروری است. در صورتی که فرد مایل به دریافت وام 50 میلیون تومانی باشد باید دو ضامن کسر از حقوق به بانک ارائه دهد. به منظور دریافت مبالغ بالاتر هم سند ملکی احتیاج است. سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود تسهیلات، 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 339 میلیون و 243 هزار و 653 تومان خواهد بود.

اندکی درباره بانک شهر و دستاوردهای آن بدانید

بانک شهر با هدف تامین نیاز شهرداری‌ها به اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهرها در راستای تحقق توسعه شهری و تجربه خودکفایی از سال 1387 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین سرآمدی چهارمین دوره تقدیر از سرآمدان روابط عمومی 94، سیمرغ زرین مدیر برتر سال 93 و … را به دست آورد.

بانک گردشگری به منظور جبران کمبود نقدینگی مشتریان خود برای خرید کالاهای بادوام و لوازم خانگی، طرح تسهیلاتی «خرید کالا» را ارائه داده است. سقف وام این طرح به 100 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش  بانک اول  افرادی که مایل به دریافت وام 100 میلیون تومانی کالا و لوازم خانگی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 23 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که 20 درصد مبلغ تسهیلات نزد بانک مسدود خواهد شد و این مقدار تا پایان تسویه اقساط در بانک باقی می‌ماند. همچنین هر شخصی تنها یکبار امکان استفاده از این وام را دارد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 140 میلیون و 454 هزار و 998 تومان خواهد بود.

آشنایی با برخی از دستاوردهای بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت آن

بانک گردشگری یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در سال 1389 مجوز فعالیت دریافت کرد. این مجموعه از آن زمان تاکنون انواع خدمات و محصولات مجاز پولی و بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه داده است.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی را کسب و نظر مشتریان را به خود جلب کند. کسب گواهینامه کنترل کیفیت، تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، جایزه نشان زرین برند پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، نشان برتر در پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری و … از جمله دستاوردهای این مجموعه است.

زوج‌هایی که مشتری بانک تجارت هستند و به دریافت تسهیلات برای شروع زندگی خود تمایل دارند بهتر است برای طرح «زوج مهر» درخواست بدهند. مبلغ وام این طرح 30 میلیون تومان است.

بانک تجارت به منظور راحتی و آسان کردن فرآیند تهیه جهیزیه و مخارج شروع زندگی به ارائه طرح زوج مهر اقدام کرده است. افراد به منظور دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 36 ماه اعلام شده و نرخ سود آن 15 درصد است. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی است و مسدودی سپرده ندارد. لازم به ذکر است افرادی که این وام را دریافت می‌کنند با مبلغ آن امکان خرید انواع محصولات و لوازم خانگی از فروشگاه پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک را دارند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 39 هزار و 960 تومان است. کل سود تسهیلات، 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان خواهد بود.

درباره بانک تجارت و برخی از دستاوردهای این مجموعه بیشتر بدانید

بانک تجارت یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های دولتی کشور است که فعالیت خود را از سال 1358 آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه انواع خدمات پولی و مالی مجاز اعم از سپرده گذاری، خدمات ویژه بانکی، خدمات الکترونیک و ارزی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه از ابتدای فعالیت خود تاکنون توانسته تندیس ستاره بین المللی کیفیت پاریس، جایزه یورومانی سال 2004، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات و … را به دست آورد.

تمامی اشخاص حقیقی مشتری بانک رفاه که کمبود نقدینگی دارند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده سرمایه گذاری بلندمدت افتتاح کرده‌اند، امکان دریافت وام طرح «مهر رفاه» دارند.

 به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، وام طرح مهر رفاه در راستای ارائه خدمات به روز و متنوع و همچنین مطلوب بانکی به مشتریان این مجموعه معرفی شده است. تمامی دارندگان حساب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت جامعه هدف این طرح هستند. افرادی که متقاضی این وام هستند باید حداقل 50 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند و حداقل چهار ماه از زمان افتتاح سپرده آن‌ها بگذرد. نوع سپرده گذاری در این طرح به شکل بلندمدت یکساله، دو یا سه ساله با نرخ سود 20.5 یا 21.5 یا 22.5 درصد است. لازم به ذکر است که امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به اقوام درجه یک وجود دارد.

نرخ سود این وام متغیر بوده و بین 17 تا 19 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد.

آشنایی با وضعیت کنونی بانک رفاه کارگران و برخی دستاوردهای آن

بانک رفاه کارگران سال 1339 با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندی‌های طبقه کارگر آغاز به کار کرد. در حال حاضر این مجموعه با در اختیار داشتن 10 هزار و 483 نیروی انسانی متخصص و هزار و 15 شعبه و همچنین 3 هزار و 456 ای تی ام به مشتریان خود خدمات مختلف بانکی را ارائه می‌دهد.

این مجموعه تاکنون توانسته نشان برنزی تعاملات الکترونیکی، تقدیرنامه سه ستاره جایزه ملی تعالی آموزش و توسعه منابع انسانی 1393، چهارمین تندیس جشنواره تجلیل از کارآفرینان و تکریم از مدیران اشتغالزای کشور، جایزه ملی مدیریت مالی ایران و … را به دست آورد.

ثبت نام خودرو در طرح یکپارچه از 20 اردیبهشت شروع شده و تا 29 اردیبهشت ادامه دارد ٬ شرط اولیه جهت ثبت نام در این مرحله افتتاح حساب وکالتی در بانک ها و واریز مبلغ 100 میلیون تومان در این حساب است.

بانک های مجاز به افتتاح حساب وکالتی رقابتی شدید را جهت افتتاح بیشتر حساب و جمع آوری منابع حاصل از واریزی جهت ثبت نام اولیه خودرو شروع کرده اند.

برخی بانک ها وعده پرداخت سود به مبالغ واریزی و بانکی دیگر وعده امتیاز وام و تسهیلات روی مبلغ 100 میلیون تومان را مشتریان پیشنهاد می دهند.

بانک ایران زمین اما در این رقابت تصمیم گرفته 30 درصد از مبلغ مورد نیاز جهت واریز به حساب وکالتی را به صورت تسهیلات فوری  به متقاضیان پرداخت کند.

بنابراین شما با داشتن مبلغ 70 میلیون تومان وجه نقد می توانید به بانک ایران زمین مراجعه کنید و ضمن افتتاح حساب وکالتی از وام فوری 30 میلیون تومانی این بانک جهت تکمیل موجودی خود و ثبت نام خودرو استفاده کنید.

 آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، بانک ایران زمین مبلغ 300 میلیون ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ 700 میلیون ریال برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره 24809-021 تماس حاصل کنند.

 متقاضیان دریافت وام خوداشتغالی باید از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد معرفی نامه داشته باشند و سپس با افتتاح سپرده قرض‌الحسنه برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

ابلاغیه بانک مرکزی در مورد افزایش مبلغ وام خوداشتغالی، باعث شده تا بانک کشاورزی نیز میزان این تسهیلات را به روزرسانی کند. مشتریان این مجموعه در صورت داشتن شرایط لازم امکان درخواست وام 150 میلیون تومانی خوداشتغالی را دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: