وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه ویژه بانوان | خبر خوش دولت از وام قرض الحسنه با تحویل فوری با خانم ها

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از افزایش تسهیلات کارآفرینی به بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

کدخبر : 2806
سایت سرگرمی روز :

وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری از افزایش تسهیلات کارآفرینی به بانوان سرپرست خانوار خبر داد.

به نقل از صداوسیما، انسیه خزعلی با بیان اینکه طرح کسب و کار پایدار خانواده‌محور به صورت ویژه برای بانوان سرپرست خانوار اجرا می‌شود، گفت: حدود سه هزار بانوی سرپرست خانوار که عمدتا مشغول به تولید صنایع‌دستی هستند از تسهیلات کارآفرینی برخوردار می‌شوند و قرار است این عدد در سال‌های آینده دو یا سه برابر شود.

او با اشاره به برنامه‌های دولت به منظور حمایت از زنان شاغل در عرصه صنایع‌دستی افزود: بسیاری از مشاغل خانگی که در شهر‌ها و روستا‌های کوچک وجود دارند، مربوط به حوزه صنایع‌دستی بانوان است که در صورت کارآفرینی از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.

خزعلی با اشاره به اینکه تسهیلات ارائه شده بیشتر به منظور تهیه مواد اولیه و بازار فروش محصولات صنایع‌دستی است، ادامه داد: عمدتا این تسهیلات به زنان کارآفرین به منظور تهیه مواد اولیه اعطا می‌شود. برای مثال برای زنان قالی‌باف تسهیلاتی در نظر گرفته می‌شود که از تهیه مواد اولیه مانند دار و نخ گرفته تا پیدا کردن بازار فروش را شامل می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با تاکید بر اینکه صادرات محصول را خود زنان انجام می‌دهند و قرار نیست تسهیلات را خودشان پرداخت کنند، افزود: این کار باعث می‌شود فشار مالی به این افراد وارد نشود نگران فروش محصولات خود نباشند.

در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم و رشد تولید" و با هدف ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، "طرح کارگشا" بانک رفاه کارگران آغاز شد.

 کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی (اشخاص حقیقی و حقوقی) و تمامی دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان‌ها، مؤسسات، مراکز آموزشی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و بیمارستانهای خصوصی و ... جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این گزارش، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌های کشور و سایر مشمولان طرح، می‌توانند از مزایای این طرح برای پاسخگویی به نیازهای معیشتی، تسهیلات و خدمات رفاهی و افزایش قدرت خرید کارکنان تحت پوشش، بهره‌برداری کنند.

پرداخت تسهیلات غیرتجاری (خرد) با نرخ سود 4 درصد به کارکنان مشمولان این طرح، از دیگر حمایت‌های آن است که بر این اساس جامعه هدف طرح می‌توانند نسبت به معرفی کارکنان خود به بانک رفاه کارگران برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

متقاضیان و مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح و بهره‌مندی از مزایای آن به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک با شماره 8525 -021 تماس حاصل نمایند.

اگر دلتان برای یک مسافرت اساسی لک زده است و فعلاً هم موجودی شما به‌اندازه کافی نیست، می‌توانید به راه دیگری هم برای تأمین هزینه‌ها فکر کنید. پلتفرم «ایران‌سفر» که قرار است به هر کسی که عضو این پلتفرم شود، وام سفر تعلق بگیرد. علاوه بر این پلتفرم، یک بانک هم تحت شرایط خاصی به متقاضیان سفرهای زیارتی وام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • بی بی طلا حاتمی قلعه رشیدی
    0

    سر پرست خانوار،،بدون هیچ در آمدی ،،در خواست وام دارم،،خواهشمندم،،رسیدگی شود،،

  • معضومه ورمزیآر
    0

    سلام من وام میخوام