وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه ویژه دولت برای ایام محرم | خبر خوش برای متقاضیان وام قرض الحسنه با سود کم

بانک ملی ایران به منظور رفاه حال زوار عتبات عالیات ، «طرح زائرین اربعین حسینی» را طراحی کرده است.

کدخبر : 4745
سایت سرگرمی روز :

 وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

بانک ملی ایران به منظور رفاه حال زوار عتبات عالیات ، «طرح زائرین اربعین حسینی» را طراحی کرده است.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس این طرح، تمامی زائران  پیاده روی اربعین  از ۴ مرداد تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه می توانند قبل از سفر به کشور عراق با مراجعه به تمام شعب بانک ملی ایران، نسبت به افتتاح حساب ویژه طرح و تودیع مبلغ ۲۵ میلیون ریال اقدام و از تسهیلات ویژه طرح به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال برای  خرید ارز اربعین و کمک هزینه سفر استفاده کنند.

مدت بازپرداخت اقساط وام اربعین بانک ملی

طبق طرح حاضر، متقاضیان می توانند پس از بازگشت از سفر اربعین، طی ۶ ماه (از تاریخ دریافت تسهیلات)نسبت به بازپرداخت اقساط خود اقدام کنند.

لازم به ذکر است متقاضیان درخواست تسهیلات مذکور در زمان انعقاد قرارداد با بانک،  باید فاقد بدهی غیرجاری و چک برگشتی باشند.

مبلغ تودیع شده در حساب ویژه طرح نیز تا زمان تسویه تسهیلات و بدهی در حساب باقی مانده و پس از تسویه کامل تسهیلات به مشتری برگردانده می شود و در صورت عدم بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری، بدهی وی مطابق ضوابط و مقررات به طبقات غیرجاری منتقل و به بدهی مشتری وجه التزام تعلق می گیرد.

گفتنی است نرخ سود این تسهیلات  بر اساس نرخ مصوب و اعلامی شورای پول و اعتبار می باشد.

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام ارزان قیمت از این مجموعه هستند کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و بعد از واریز حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود، میانگین حساب مورد نظر بانک را ایجاد کنند. این تسهیلات تحت عنوان طرح «میعاد» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود.

آن دسته از اشخاصی که به وام 200 میلیون تومانی طرح میعاد بانک سینا احتیاج دارند باید حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از مدت زمان افتتاح سپرده ایشان گذشته باشد. این تسهیلات در رده وام‌های ارزان قیمت بانک سینا قرار می‌گیرد و حداکثر سود آن 9 درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور به 36 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برحسب نظر شعبه و میزان وام دریافتی، باید یا ضامن رسمی یا سند ملکی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 359 هزار و 947 تومان است. کل سود تسهیلات، 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

بانک سینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

بانک سینا در اسفندماه سال 1387 با هدف تامین نیازهای مالی واحدهای مختلف تجاری، تولیدی و خدماتی و همچنین جمع آوری سپرده‌های عمومی در جهت اعطای به بخش‌های مختلف اقتصادی به خصوص بخش تولید و تاسیس فعالیت خود را آغاز کرد.

هم اکنون بانک سینا انواع خدمات مرتبط با افتتاح انواع حساب، تسهیلات، مبارزه با پولشویی، مسئولیت اجتماعی، بانکداری شرکتی و … را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در خصوص ارائه تسهیلات پنج میلیون تومانی ویژه پیاده‌روی اربعین به دانشجویان با یکی از بانک های عامل قراردادی را امضا کرده‌ایم.

مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: آمارها نشان می دهند که تا پایان ترم گذشته حدود ۱۱۱ هزار نفر برای دریافت وام های مختلف در دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده اند و وزارت علوم جمعا به مبلغ ۴۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در قالب وام  به دانشجویان پرداخت کرده است.

به گفته وی جلسه هیئت امناء برای تعیین میزان و مبلغ وام های مختلف به دانشجویان برای سال تحصیلی جدید در نیمه مرداد برگزار و در صورت تصویب مبالغ وام های پرداختی، به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  بیان کرد: در حال حاضر وام تمام دانشجویانی که در ترم گذشته برای وام تحصیلی، وام ودیعه مسکن و وام ضروری در دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده و مورد تایید مرکز آموزش عالی مربوطه بوده اند، تا هفتم تیر امسال پرداخت شده است.

او ادامه داد: اگر دانشجویی هنوز وام درخواستی خود را دریافت نکرده، احتمالا مدارکش به تایید دانشگاه مربوطه نرسیده است و باید این موضوع را از طریق واحد دانشگاهی خود پیگیری کند.

او گفت: در خصوص ارائه تسهیلات ویژه پیاده روی اربعین به دانشجویان، با یکی از بانک های عامل قراردادی را امضا کرده ایم. پیاده روی اربعین دانشجویان به صورت گروهی انجام می شود و به شرط تصویب در شورای فرهنگی هر دانشگاه به دانشجویان به طور متوسط مبلغ پنج میلیون تومان وام پرداخت  خواهد کرد.

او افزود: در حال پیگیری هستیم که این مبلغ برای دانشجویان شرق کشور به دلیل طی مسافت بیشتر و بالطبع افزایش هزینه کردشان، بیشتر باشد./باشگاه خبرنگاران

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: