فال روز | فال روز امروز

فال روز 19 مردادماه | فردا قراره برات یه اتفاق هیجان انگیز بیفته

فال روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 5020
سایت سرگرمی روز :

فال روز یک پیشگویی و آینده بینی از اتفاقات امروز شماست. فال روز بیشتر جنبه سرگرمی دارد و ممکن است همه وقایع گفته شد برای شما اتفاق نیفتاد. فال روز در دو راهی های روزمره به شما کمک میکند. ما در سایت سرگرمی روز فال روز شما را قرار داده ایم. در ادامه میتوانید فال روز خود را بخوانید.

فروردین

با وجود اینکه احساس می‌کنید فرد باهوشی هستید، ولی زیاد خوشحال نیستید. وقتی مسائل جزئی مثل مسائل حاشیه‌ای کاری و یا رژیم غذایی شما اهمیت پیدا می‌کنند، ظاهراً هوش و ذکاوت شما کمکی بهتان نمی‌کند. وقتی که شما سرتان خیلی شلوغ است، دوست ندارید با مسائل پیش‌پا افتاده خودتان را به زحمت بیندازید. ولی هیچ چیز به اندازه توجه کردن به وضعیت جسمانی بدنتان و اوضاع مالی‌تان حیاتی نیست.

اردیبهشت

لازم است که اوضاع مالی خود را ثابت نگه دارید، اگرچه هم اکنون شما نمی‌توانید به راحتی این کار را بکنید. فکر و ایده شما این است که باید پول کمتری برای انجام دادن تفریح‌ها و کارهایی که خیلی به آنها علاقه دارید، خرج کنید. جواب منفی دادن به پیشنهاد دور و بری هایتان برای بیرون رفتن و شام خوردن، از پول خرج کردن اضافی جلوگیری می‌کند. اما اگر می‌خواهید کارهایی که دوست دارید را انجام دهید، باید به دنبال شغل دوم باشید.

خرداد

این روزها شما قادر نیستید تصمیم قطعی بگیرید، زیرا ماه در نشانه شما در نوسان و چرخش است و خصوصیات شما نیز هر لحظه تغییر می‌کند. حالا که تصمیم شما دائم در حال تغییر است، اصلاً نمی‌توانید روی تصمیمات خود حساب کنید. سعی نکنید به زور دنبال پیدا کردن راه حل باشید. در عوض افکار و خیالات خود را مثل پاندولی در نظر بگیرید که در حال نوسان است، ولی کم کم آرام می‌شود و بالاخره می‌ایستد.

تیر

دوست ندارید کسی بداند که چه احساسی دارید، چراکه ممکن است برنامه‌هایتان به هم بخورد. اگر شما بخواهید فرد مرموزی شوید، آنها هم ممکن است تفکرات خودشان را به شما نگویند. پنهان کاری در عنوان کردن حقیقت به آنها نیز سرایت می‌کند، تبادل نظر کردن هم همین گونه است. بنابراین وقتی که شما افکار خود را با آنها در میان می‌گذارید، آنها هم به شما ملحق می‌شوند. ابتدا شرایط خود را به روشنی شرح ‌دهید، بعد از آن دفاع ‌کنید.

مرداد

شما توانایی پنهان کردن عمیق ترین و اساسی‌ترین نیازهای خود را دارید. ترس از واکنش دیگران شاید باعث شود که خودتان را از دیگران جدا نکنید. شما به افرادی نیاز دارید که پیشرو بوده و مثل خودتان فکر کنند. فعالیت‌های اجتماعی شما را درگیر کارها و وظایف جزئی‌تر می‌کند، بنابراین نباید زمان حال را نیز فراموش کنید. می‌توانید یک زندگی کاملاً اجتماعی داشته باشید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

شهریور

دوست دارید به دوستان و هم کلاسی‌ها و یا همکاران خود نزدیک تر بشوید، که البته از آنجایی که فرد تحلیل‌گری هستید، جانب احتیاط را هم کاملاً رعایت می‌کنید. خوشبختانه منطق قاطعانه شما بهتان کمک می‌کند که به اهدافتان برسید و تواناهایی‌های شما به حد بالایی رسیده است که می‌توانید روش‌های خود را برای دیگران نیز توضیح دهید. شما دارای یک موهبت خدادادی هستید، پس دیگران را هم از آن بی‌نصیب نگذارید.

مهر

فکر و خیالات شما مانع از رسیدنتان به مقصود دلخواه شده است و امروز شما هر کاری که انجام می‌دهید، فکر می‌کنید مطابق با انتظاراتتان نبوده است. برایتان مفیدتر است که راه و روش‌های شخصی تان را امتحان کنید تا محرک‌هایی که باعث رسیدن شما به موفقیت می‌شوند را بهتر بشناسید. در نهایت شما به هدف خود خواهید رسید. برنامه‌هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. در مورد رویاها و آرزوهای خود با دیگران تبادل نظر کنید.

آبان

مطمئن شوید که کاملاً به وظایف خود آشنا هستید و با آنها زندگی می‌کنید. باید کارهایی که شروع کرده‌اید را به اتمام برسانید. برای اینکه این روزها، زمان آرزوهای بلندپروازانه نیست. کمی‌ واقع بینی به شما کمک می‌کند که آرزوهای خود را متعادل‌تر کنید. شما اصلا به جزئیات توجه نمی‌کنید و فقط آرزوهای بزرگ در سر می‌پرورانید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید.

آذر

این روزها لحظه‌های پرهیجانی که پشت سر گذاشته‌اید را به یاد می‌آورید. هفته آینده وقت خیلی زیادی ندارید، چرا که زندگی شما جدی‌تر می‌شود و نمی‌توانید از انجام دادن مسئولیت های حرفه‌ای خود امتناع کنید. بنابراین باید کارهایتان را مرحله به مرحله پیش ببرید. شما توانایی این را دارید که در سرمایه گذاری های بزرگ پول خرج کنید. اگر قبلاً تمام برنامه‌های خود را چک کرده باشید، به راحتی می‌توانید خودتان را درگیر یک پروژه جدید کنید.

دی

معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می‌دهید، ولی حالا ترجیح می‌دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید، به دنبال پیدا کردن گنجینه‌های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه‌ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزش های شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می‌دهید، ارتباط دارند. در حال حاضر برای مدتی برنامه‌های خود را فراموش کنید و به یاری دوستانتان بشتابید.

بهمن

با شخصی ملاقات می‌کنید که به شما علاقه نشان داده و تحسینتان می‌کند. اگر این فرد احساس کند مورد توجه شما واقع نشده، شما هیچ فرصت دیگری نخواهید داشت. الان قصد و نیت شما اصلاً مهم نیست. آنچه اهمیت دارد این است که اعتراف کردن به دوست داشتن یک نفر، کاری بسیار لذت بخش خواهد بود. با تمرکز کردن بر اهداف بلند مدت خود از آنها برای پیشرفت و ترقی خود استفاده کنید. به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید.

اسفند

حتماً لازم نیست تمام فعالیت های تفریحی و سرگرمی‌های خود را قطع کنید، بلکه فقط باید بفهمید امروز روزی نیست که بتوانید آن ‌طوری که دلتان می‌خواهد، تفریح کنید. در برابر کسانی که به شما امر و نهی می‌کنند، ایستادگی کنید. به آنها اجازه ندهید که به رویه خود ادامه دهند، چرا که فکر می‌کنند همه چیز تحت سلطه و اختیار خودشان است. ممکن است دوستانتان شما را به کاری دعوت کنند که ظاهراً به نفعتان نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: