فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 26 مردادماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 5292
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

ذهن نیمه هشیار که قدرت مطلق است و بی مسیر و جهت، بی هیچ چون و چرا دستورها را اجرا می کند.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

عبارت تاکیدی:

من از دست دادن را نفی می کنم چون در ذهن الهی خسارت وجود ندارد. پس محال است آنچه را که حق الهی من است از دست بدهم. اگر دری بسته شود خدا دری دیگر می گشاید.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما اتفاقات خوب یا بد را براساس تفکراتتان تجربه می کنید:

کسی که همیشه در مورد بیماری صحبت می کند، بیمار می شود و کسی که به طور مداوم در مورد رفاه صحبت کند، در رفاه و آسایش به سر خواهد برد. شما همه ی این ها را براساس تفکرات تان جذب می کنید. با تمرکز بر روی هر چیزی، باعث می شوید آن مسئله برایتان اتفاق بی افتد.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

نیرویی به اسم نفرت وجود ندارد. نفرت صرفا نبود عشق است، همان طور که تاریکی نبود نور است. فقر نبود فزونی است، بیماری نبود سلامتی، و غم نبود شادی. هر منفی ای نبود یک چیز مثبت است.

خیلی خیلی خوب که این را بدانید.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

چنین احساس کنید که هم اکنون خواسته خود را دارید. همین احساس را حفظ کنید؛ لذت بخش ترین احساس دنیا است. وقتی این احساس را حفظ می کنید، قوی تر و قوی تر خواهد شد تا اینکه به این احساس می رسید که خواسته شما هم اکنون در اختیار شما است. وقتی چنین کنید، قانون جذب نیز پاسخ خواهد داد.

به خاطر داشته باشید که قانون جذب هرگز در انجام وظیفه خود ناکام نمانده است. این بار هم ناکام نخواهد ماند.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

واژه ی «اگر» فرکانس نیرومندی از شک با خود دارد. وقتی درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، واژه ی «اگر» را از جملات خود حذف کنید. قبول دارید وقتی از واژه ی «اگر» استفاده می کنید، درواقع اعتقاد ندارید که خواسته تان به شما تعلق دارد؟

وقتی با «اگر» شک را از خود ساطع می کنید، قانون جذب نمی تواند خواسته تان را به شما بدهد. زمانی که درباره ی خواسته ی خود فکر یا صحبت می کنید، از «وقتی» استفاده کنید؛ «وقتی این اتفاق بیفتد،» «وقتی این کار را بکنم،» «وقتی آن جا باشم،» «وقتی بشود،» «وقتی آن را به دست آورم.» وقتی، وقتی، وقتی!

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

انسان تنها آن چیزی را می تواند به دست آورد که خود را در حال ستاندن آن ببیند.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

در تمام زندگی تان شما از قانون جذب استفاده می کرده اید؛ زمانی نبوده که از آن استفاده نکرده باشید. شما دارید از آن استفاده می کنید؛ حال چه خواسته ی خود را جذب کنید یا چیزی غیر از آن را. هر فردی، رخدادی، و موقعیتی - در هر روز از زندگی - از راه قانون جذب به سمت شما می آید.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

کسی که از نفوذ کلام با خبر است، به هنگام گفتگو دقت بسیار به خرج می دهد. کافی است مراقب واکنش کلامش باشد تا بداند که «بی ثمر باز نمی گردند».

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

حالت طبیعی ما شادی است. شما این را می دانید، زیرا وقتی در حالت مخالف باشید، احساس بدی دارید. پس اگر شادی حقیقت وجودی شما است، قبول دارید که تولید افکار منفی انرژی بیشتری می طلبد تا تولید طبیعی شادی؟

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

برای این که شکرگزاری را عمیقا تجربه کنید، بنشینید و فهرستی از چیزهایی که بابت آن ها شاکرید، بنویسید. به نوشتن ادامه دهید تا این که چشمان تان پر از اشک شود. همین طور که اشک سرازیر می شود، زیباترین احساسات را در قلب و درون خود می بینید. این، احساس شکرگزاری حقیقی است. یک بار که این احساس را تجربه کنید، می دانید که چگونه آن را بازبیافرینید.

چنین احساس شکرگزاری که از ته دل بر می خیزد، هرچند بار هم که در طول روز برانگیخته شود، باز شما را اقنا نمی کند. در کوتاه زمانی قادر خواهید بود چنین احساسی را هر لحظه که اراده کردید، بلافاصله در وجود خود برانگیزانید. با تمرین می توانید به این مرحله برسید.

فال قانون جذب ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر احساس خوبی داری، مشغول خلق آینده ای هستی که بر وفق مرادت است. با سپری شدن روزهایت، قانون جذب در هر ثانیه ی آن مشغول به کار است. هر فکر و احساسی که کنی، باعث خلق آینده ات می شود. اگر تو نگران و دلواپس هستی، از این گونه موارد در سرتاسر روز مقدار بیشتری وارد زندگی ات می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: