وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 200 میلیونی با تحویل فوری | وام قرض الحسنه با سود کم و بدون ضامن برای مشتریان این بانک

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

کدخبر : 7329
سایت سرگرمی روز :

 وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

اشخاصی که خواهان وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

ویژگی‌ها و مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌شود. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

بانوانی که مشتری موسسه مالی و اعتباری نور هستند و کمبود نقدینگی دارند می‌توانند برای وام 50 میلیون تومانی طرح «ریحانه نور» این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه اعطا خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری نور، آن دسته از بانوانی که مشتری این مجموعه هستند و به دریافت وام 50 میلیون تومانی تمایل دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت داشته باشند. گذشته از تشکیل سپرده، بانوان باید حداقل 200 هزار تومان در حساب خود نگهداری کنند.

مدت انتظار مورد نیاز برای درخواست این تسهیلات چهار تا 9 ماه اعلام شده است. نرخ این تسهیلات 17 درصد بوده و سقف بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. تضمین‌های مورد نیاز برای دریافت این وام طبق مقررات بانک مرکزی و دستورالعمل‌های مصوب موسسه نور خواهد بود.

لازم به ذکر است که در مدت زمان بازپرداخت تسهیلات، به اصل سپرده وام گیرندگان سود 10 درصدی تعلق می‌گیرد.

مبلغ اقساط و مدارک لازم برای دریافت وام 50 میلیونی موسسه اعتباری نور کدام است؟

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 1 میلیون و 782 هزار و 636 تومان است. جمع کل اقساط، 64 میلیون و 174 هزار و 910 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات نیز به 14 میلیون و 174 هزار و 910 تومان می‌رسد.

بانوانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند و ملزومات مذکور را دارند، باید به همراه اصل و کپی مدارک شناسایی خود به یکی از شعب این مجموعه مراجعه کنند.

موسسه اعتباری نور این تسهیلات را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش آفرینی مشتریان و سهولت در اعطای وام برای مشتریان خانم خود تبیین کرده است.

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان است.

افرادی که خواهان تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرفا افتتاح حساب کافی نیست، بلکه بعد از افتتاح حساب و قبل از درخواست این تسهیلات، حداقل چهار و حداکثر 12 ماه میانگین حساب نیاز است. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. کارمزد این تسهیلات دو یا چهار درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. مشتریان مشمول دریافت وام از طریق این طرح این امکان را خواهند داشت تا امتیاز دریافت تسهیلات خود را به اشخاص دیگری واگذار کنند.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، مقدار هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: