وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 200 میلیونی با تحویل سریع | وام فوری با اقساط بلند مدت + جزئیات

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان است.

کدخبر : 7330
سایت سرگرمی روز :

وام فوری معمولا به عنوان یک وام بدون ضمانت و بدون وثیقه شناخته می‌شود که برای رفع نیازهای پرداخت هزینه‌های اضطراری از جمله هزینه‌های درمانی، تحصیلی، خرید لوازم خانگی و... صادر می‌شود. وام فوری از سوی بانک ها برای افراد خاص یا عام ارائه میشود. وام فوری با تحویل یک تا سه روزه میباشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام فوری را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از اعطای وام فوری را مشاهده میکنید.

مشتریان بانک گردشگری که مایل به دریافت تسهیلات بدون بهره هستند، می‌توانند برای طرح «پارسا» این مجموعه درخواست بدهند. مبلغ تسهیلات این طرح حداکثر 200 میلیون تومان است.

افرادی که خواهان تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک گردشگری هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. البته صرفا افتتاح حساب کافی نیست، بلکه بعد از افتتاح حساب و قبل از درخواست این تسهیلات، حداقل چهار و حداکثر 12 ماه میانگین حساب نیاز است. اشخاصی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی و معتبر داشته باشند. کارمزد این تسهیلات دو یا چهار درصد است. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می‌رسد. مشتریان مشمول دریافت وام از طریق این طرح این امکان را خواهند داشت تا امتیاز دریافت تسهیلات خود را به اشخاص دیگری واگذار کنند.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ کارمزد، مقدار هر قسط 5 میلیون و 555 هزار و 550 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 200 میلیون و 99 هزار و 800 تومان می‌رسد.

بانک گردشگری با ارائه وام 200 میلیون تومانی پارسا چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

بانک گردشگری با هدف متنوع کردن سبد خدمات خود و همچنین در راستای تشویق مشتریان به سپرده گذاری در حساب‌های جاری، طرح پارسا را تبیین کرده تا از این طریق مشتریان حقیقی و حقوقی خود براساس معدل حساب جاریشان به تسهیلات ارزان قیمت دست پیدا کنند.

بانک گردشگری علاوه بر این طرح تسهیلاتی، طرح‌های دیگری مانند زی کارت، بسته دارندگان پایانه‌های فروشگاهی، جهادکالا، کارما، دست به نقد، آژانس یار و درنا را نیز برای کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود تدارک دیده است.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.

مشتریان بانک توسعه تعاون که مایل به دریافت تسهیلات قرض الحسنه هستند می‌توانند با افتتاح حساب در این مجموعه و ایجاد میانگین مناسب برای وام 300 میلیون تومانی طرح «مائده» درخواست بدهند.به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه و رفع نیازهای ضروری مشتریان حقیقی و اعضای شرکت تعاونی و همچنین در راستای کمک به اقشار آسیب پذیر و اجرای طرح‌های اشتغال زایی، وام قرض الحسنه مائده را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید سپرده یک صدم درصدی افتتاح کرده و گردش حساب لازم را ایجاد کنند. تسهیلات مذکور قرض الحسنه بوده و نرخ کارمزد آن بین صفر تا چهار درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز به 48 ماه می‌رسد.

در صورتی که متقاضی به هر دلیل امکان یا تمایل به استفاده از این تسهیلات نداشته باشد می‌تواند آن را به بستگان درجه یک خود انتقال بدهد. البته امکان انتقال امتیاز این حساب به دیگر معرفی شدگان با ضمانت خود متقاضی نیز وجود دارد. لازم به ذکر است که سازمان‌ها و ادارات هم امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.

فرآیند دریافت تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بعد از افتتاح سپرده کوتاه مدت یک صدم درصدی و داشتن معدل حساب مورد نظر بانک، امکان ارائه درخواست تسهیلات را به یکی از شعب خواهند داشت. بعد از ارائه درخواست، پرونده اعتباری مطابق با مقررات ناظر برای مشتری تشکیل خواهد شد. سپس با ارائه مدارک هویتی و دریافت مدارک و وثایق لازم و تضمین‌های مطابق با اعتبارسنجی مشتریان مبلغ تسهیلات به حساب آن‌ها واریز خواهد شد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک هویتی این تسهیلات امکان مراجعه به وبسایت بانک توسعه تعاون را دارند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: بیشتر از هزار میلیارد تومان تسهیلات با یارانه ۴ درصد در سال زراعی جدید در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرد که امیدواریم در مکانیزاسیون نیز شاهد توسعه باشیم.

به نقل از تسنیم، علیرضا مهاجر معاون وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز سال زراعی جدید اظهار کرد: امکان تامین گندم، جو، برنج، دانه‌های روغنی و علوفه در داخل کشور وجود دارد که در این زمینه برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: میزان خرید تضمینی گندم از سال زراعی گذشته از ۱۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تن عبور کرده است که جهش قابل ملاحظه‌ای را در این سال تجربه کرد.

مهاجر گفت: هفت میلیون هکتار زمین کشاورزی در سال جاری به زیر کشت محصولات کشاورزی با اولویت گندم خواهند رفت.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تن خرید تضمینی گندم در کشور صورت گرفت که همانطور که اعلام شد این رقم در سال جاری از ۱۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تن تا به امروز عبور کرده است.

وی با اشاره به دلایل افزایش تولید گندم در سال زراعی گذشته گفت: استفاده از بذر مناسب، مصرف بهینه کود و استفاده از کودهای متناسب، جهش تولید در دیم‌زارها، مبارزه به موقع با بیماری‌ها و آفت‌ها و استفاده از دستورالعمل‌های فنی و مهندسی در بخش کشاورزی از جمله این دلایل است.

مهاجر گفت: بیشتر از هزار میلیارد تومان تسهیلات با یارانه ۴ درصد در سال زراعی جدید در اختیار بخش کشاورزی قرار می‌گیرد که امیدواریم در مکانیزاسیون نیز شاهد توسعه باشیم.

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: تسهیلات در نظر گرفته شده برای واحدهای تخریب شده سیل آستارا ۳۵۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه و ۸۰ میلیون تومان بلاعوض است.

در سیل هفته گذشته شهر آستارا تنها ۲۰ واحد مسکونی به صورت کامل تخریب و در این سیل ۱۲۰۰ واحد مسکونی دچار خسارت تعمیری شده است.

به گفته ی معاون بازسازی بنیاد مسکن میزان تسهیلات هم برای واحدهای تعمیری در نظر گرفته شده و همانند واحدهای دیگری که ناشی از حوادث طبیعی خسارت دیده اند تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.

او اظهار کرد: همانند گذشته تسهیلات برای واحدهای تخریبی ۳۵۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه جودی تاکید کرد: خوشبختانه با انجام مقاوم سازی در این منطقه میزان خسارت‌های وارد شده بسیار کاهش یافت.

۸۰ میلیون تومان بلاعوض و برای واحدهای تعمیراتی ۵۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض پرداخت می‌شود.

انسیه خزعلی در نشست دهیاران زن نمونه کشور، اظهار کرد: در روستا‌ها ممکن است با تجرد قطعی دهه شصتی‌ها مواجه باشیم، کما اینکه تجرد در روستا بیش از شهر است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی خبر داد و تصریح کرد: به این زوجین ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ازدواج علاوه بر تسهیلات عام ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان کالا کارت، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال داده می‌شود و مجموعا ۵۰۰ میلیون تومان پشتوانه برای زوجین دهه شصتی روستایی تعیین شده است. علاوه بر این بیمه اجتماعی نیز برای این زوجین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم سال آینده نیز این موارد در ردیف بودجه دیده شود تا مستمرا اجرا شود، افزود: علت اینکه ارائه این تسهیلات را از روستا‌ها شروع کردیم این است که هم روستا‌ها این نیاز را به دلیل تجرد افزون، بیشتر دارند، هم مهاجرت معکوس در روستا‌ها لزوم دارد و هم معتقدیم شریان حیات یک کشور از روستا‌ها شروع می‌شود.

خزعلی در بخش دیگر سخنان خود تاکید کرد: بیمه ناباروری باید ۱۰۰ درصد اجرا شود و اگر بیمارستانی خصوصی این امر را اجرا نکند مجوز آن ابطال می‌شود بنابراین باید این امر را اجرایی کنند و اگر مواردی انجام نمی‌شود، گزارش کنید.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جزو دهک‌های اول تا پنجم هستند، مشکل ضمانت بانکی نخواهند داشت و می‌توانند بدون ضامن وام بگیرند.

 به نقل از ایسنا، فریبا ولی‌پور عالم، امروز، یکم مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بانوان سرپرست خانوار دهک‌های اول تا پنجم که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل همچون رفاه کارگران، پست‌بانک، توسعه، ملی، صندوق کارآفرین، پست‌بانک، سینا، کشاورزی و یا از طریق دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به این بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند و اینک در زمینه معرفی ضامن مشکل دارند، با استفاده از ظرفیت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون این مشکل برطرف خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: بانوان سرپرست خانواری که جز دهک درآمدی یک تا پنج هستند و قبلاً برای دریافت وام اقدام کرده‌اند و اینک منتظر معرفی ضامن هستند، برای رفع این مشکل و اعلام اسامی خود به فرمانداری‌های سراسر استان و یا دفتر امور بانوان لرستان مراجعه کنند.

وی یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور برای افراد تحت پوشش خود این امکان را فراهم کرده که بدون دریافت ضامن، بانوان سرپرست خانوار و دهک‌های یک تا پنج تسهیلات را دریافت کنند، بنابراین این افراد نیاز به مراجعه به فرمانداری‌ها را ندارند.

اگر ساکن روستا یا شهری با جمعیت زیر ۲۵هزار نفر هستید، برای گرفتن کدام وام‌ها می‌توانید اقدام کنید. بانک‌ها در حال حاضر دو طرح تسهیلاتی برای دادن وام به روستایی‌ها دارند. وام خوداشتغالی و وام ساخت مسکن روستایی.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: