وام فوری | وام قرض الحسنه

وام 200 میلیونی کم بهره برای همه | وام فوری بدون ضامن با اقساط کم

۲۰۰میلیون تومان وام فوری ۸ درصد از بانک تجارت بگیرید

کدخبر : 9650
سایت سرگرمی روز :

وام فوری:این بسته در قالب چهار طرح متناسب با میانگین موجودی حساب مشتریان، نوع تسهیلات درخواستی، میزان نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت منعطف ارائه می‌شود.

این بسته در قالب چهار طرح متناسب با میانگین موجودی حساب مشتریان، نوع تسهیلات درخواستی، میزان نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت منعطف ارائه می‌شود.

وام فوری طرح حامی

در این طرح به اشخاص حقیقی بر مبنای سپرده‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه جاری‌‌/پس‌انداز و بر اساس میانگین حساب، تسهیلات قرض‌الحسنه‌/مرابحه با نرخ سود ترجیحی‌‌ برای رفع نیازهای ضروری پرداخت می‌شود.

در صورت عدم استفاده سپرده‌گذاران از تسهیلات این طرح، معرفی بستگان درجه یک به عنوان تسهیلات گیرنده امکان پذیر است.

شرایط سپرده و تسهیلات قرض الحسنه‌/مرابحه با نرخ سود ترجیحی‌‌ در طرح حامی مطابق با جدول ذیل است:

وام فوری

در طرح نسیم بانک سرمایه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه دریافت کنید.

مدت زمان خواب سپرده  در این طرح قرض الحسنه ۳ ماه است. شما می‌توانید با ایجاد میانگین حداقل ۳ ماه تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ضامن معتبر دریافت کنید.

کارمزد وام فوری  چقدر است؟

طرح نسیم قرض‌الحسنه است و فقط ۴درصد کارمزد دارد. ضمانت این تسهیلات اعتبارشغلی یا ضامن رسمی است و ۴۸ ماه بازپرداخت دارد.

هزینه دریافت وام فوری  قرض الحسنه چقدر است؟

هزینه‌های جانبی دریافت وام قرض الحسنه نسیم ۱۰۰ هزار تومان شامل: اعتبارسنجی و تشکیل پرونده است.

مبلغ اقساط وام قرض الحسنه چقدر است؟

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود میزان هر قسط ۱ میلیون و ۱۲۸ هزار و ۹۵۳ تومان است.

با توجه به این که کل سود وام به ۴ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۵۴ میلیون و ۲۸۹ هزار و ۷۳۱ تومان خواهد بود.

چه کسانی می توانند وام قرض الحسنه بگیرند؟

برای دریافت وام قرض الحسنه طرح نسیم بانک سرمایه وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد و همچنین در لیست سیاه بانک مرکزی قرار نداشته باشد.

بانک تجارت برای مشتریان خوش حساب خود طرح وامی به نام «پویا» را تدارک دیده است. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. مشتریانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی یا جاری داشته باشند.

اشخاصی که خواهان وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می‌دانند، گذشته از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از مدت زمان افتتاح حسابشان گذشته باشد. در ضمن متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز برای ضمانت را ارائه بدهند. روستائیان که مایل به دریافت این تسهیلات هستند برای ضمانت کافی است یک نفر از اهالی دارای اهلیت و صلاحیت روستا را که از طرق دهیاری تایید شده، به بانک معرفی کنند.

ویژگی‌ها و مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این تسهیلات 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به انتخاب مشتری است، با این وجود زمان پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نخواهد شد. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات، تا پایان پرداخت اقساط، به اصل سپرده وام گیرندگان سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط به 7 میلیون و 741 هزار و 944 تومان می‌شود. کل سود تسهیلات 78 میلیون و 709 هزار و 995 تومان و جمع رقم وام و سود آن، 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

بانک تجارت با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان و تکمیل سبد خدمات اعتباری خود این طرح را تدارک دیده است.

وام فوری وامی است که بانک‌ها در شرایط خاص و در زمان کوتاهی (۲ تا ۳ روز کاری) به متقاضیان پرداخت می‌کنند که از مهم‌ترین آنها وام فوری بانک ملت و وام فوری بانک ملی است. فهرست ما کامل‌تر از این چند نمونه است و وام فوری همه بانک‌ها را می‌توانید ببینید و شرایط و قسط وام فوری و مدارک و ضامن‌های آن را با هم مقایسه کنید.

منبع: اقتصادآنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ما اگه پول داشتیم سپرده بذاریم که وام نمی خواستیم یه طوری نوشته وام 200میلیونی برای همه که گفتم خوبه یه روزه وام تو حسابم هست عطایتان به لقایتان بخشیدیم

  • موسی فتحی قوشقیه
    0

    خرید ماشین

  • حمیدرضامهدی
    0

    سلام من وام ۲۰۰میلیونی ميخواهم بازپ داخت هم ۲۰ماه باسودش پرداخت میکنم. من ایمیل ندارم.