خبر مهم صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان کشوری بانک صادرات
قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری با بیمه دی از ابتدای خردادماه آغاز می شود.
حمیدرضا شیخی، مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری، از عملیاتی شدن قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان سال ۱۴۰۵ با شرکت بیمه دی خبر داد. این قرارداد با تغییرات مثبت زیرساختی نظیر افزایش سقف تعهدات و پوشش کاملتر بیماریهای خاص در قالب دو طرح متنوع مالی اجرا میشود تا دغدغههای درمانی جامعه بازنشستگان به حداقل برسد.
به گزارش سرگرمی روز، حمیدرضا شیخی با بیان اینکه خدمترسانی در حوزه سلامت اولویت اصلی این صندوق است، اظهار داشت: قرارداد جدید از ساعت صفر اول خردادماه ۱۴۰۵ به مدت یک سال با شرکت بیمه دی منعقد شده است.
وی تأکید کرد که در این دوره علاوه بر بهبود خدمات، نرم افزار دی دار و شماره تماس ۱۶۷۱ به صورت شبانهروزی برای پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی بیمهشدگان از سوی شرکت بیمه دی فعال خواهد بود.
مدیرکل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به فرایند ثبتنام، انصراف یا تغییرات در بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان کشوری گفت: این فرآیند با فعال شدن سامانه مربوطه از شنبه دوم خردادماه از طریق درگاههای خدمات الکترونیکی صندوق آغاز میشود.
گفتنی است، برای تمامی بیمه شدگان قراداد سال گذشته به صورت خودکار طرح شماره یک فعال است و در صورت نیاز متقاضیان میتوانند فقط یک بار، از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق طرح شماره دوم را جایگزین کنند.
وی افزود: سهم بیمهشده در طرح شماره یک مبلغ هشت میلیون ریال (۸۰۰هزار تومان) به ازای هر نفر در ماه و در طرح شماره دو مبلغ ده میلیون و چهارصد هزار ریال (یک میلیون و ۴۰هزار تومان) تعیین شده است. در طرح دوم پوشش دندانپزشکی و خدمات دارویی نیز اضافه شده است.
شیخی در خصوص بازه زمانی ثبتنام طرح دوم یا ثبت درخواست برقراری و انصراف گفت: بازنشستگان و وظیفهبگیران از دوم خرداد تا پایان مردادماه ۱۴۰۵ به مدت سه ماه فرصت دارند تا وضعیت عضویت خود را در طرح دوم یا حذف و اضافه افراد تحت تکفل تعیین کنند.
لازم به ذکر است که بازنشستگان عزیز میتوانند از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی eservices.cspf.ir یا کانال رسمی صندوق بازنشستگی کشوری در پیامرسان بله به نشانی ble.ir/cspfnews97 اقدام به ثبتنام طرح دوم یا حذف و اضافه کنند.
سلام وخسته نباشید خواهش می کنم خدمات درمانی ویزیت دکتر ودارو وعکس وسونوگرافی وام آر آی ووودر سال برای یکبار مجانی نباشد برای چند بار مجانی باشد بااین چندر غازحقوق زیر۹۰ درصد زیر خط فقر نمی توانیم پول خوراک وپوشاک ومسکن ودارو ودکتر بدهیم با این همه بیماری های مختلفی که داریم و محرومیت های که کشیدیم با شرایط سخت کاری وچندین سال خدمت در روستاهای محروم وبیتوته در روستا هایدور وصعب العبور ۹۰ درصدبیماریم دارو هم برای ما مجانی باشد عیال واریم ورفت وآمد ومهمان زیاد داریم فرزندانمان ونوه هایمان گران برای ما کمر شکن است ممنون از لطف بی کران مسئولیمان حقوق ها را با توجه به گرانی وتورم ده برابر کنید نه چندر غاز سالی یکبار ۲۰یا ۵۰ درصد آفزایش دهید پناه بر خدامحافظ ونگهدار همه باشد با این افزایش سالانه روزی بیست الی ۳۰یا۴۰ تومان به حقوق ها اضافه شد تایک سال دیگر درصورتی همه جنس های مصرفی دقیقه ای ۲۰ یا ۳۰ یا ۱۰۰درصد افزایش می یابد نه سالی این مبلغ اضافه می شوند توازن نیست بین دخل وخرج