تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | با انتخاب یک عکس بدون که تو گذشته چه کسی بودی!

عکسی را انتخاب کنید و بفهمید که در زندگی گذشته چه کسی بوده اید.

کدخبر : 13095
سایت سرگرمی روز :

تو نظریه تناسخ را قبول داری؟ اگر چنین است، احتمالاً از خود پرسیده اید که در زندگی گذشته چه سبک شخصی یا چه کسی بوده اید. این مسابقه ممکن است به شما کمک کند در مورد زندگی گذشته بیشتر بدانید.

6 تصویر زیر را مرور کنید و تصویری را انتخاب کنید که بیشترین آرامش را به شما می دهد. سعی نکنید حدس بزنید که در مورد هر کدام چه می توان گفت و آن را بیش از حد منطقی کنید، فقط از شهود خود پیروی کنید.

هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، به پایین بروید و تفسیر تصویر انتخابی خود را کشف کنید.

اگر تصویر 1 را انتخاب کردید

در زندگی گذشته تا حدودی خود را به عنوان یک پیامبر متمایز کردید. خرد و  آگاهی  آنها به بسیاری از افراد کمک کرده تا مسیرهای مثبتی را در زندگی خود بیابند. شما به قدرت عشق اعتقاد داشتید و بنابراین هیچ نوع تعصبی را در زندگی خود نمی پذیرفتید.

سخاوت یکی از ویژگی های اصلی شما بود و هنوز آن را در زندگی فعلی خود حفظ می کنید. برای استفاده حداکثری از خرد گذشته خود، یاد بگیرید که حس ششم خود را توسعه دهید و از آن استفاده کنید.

اگر عکس 2 را انتخاب کردید

شما در گذشته زندگی بسیار متفاوتی داشتید، توانستید گذرگاه‌هایی را در سراسر دنیا انجام دهید. کارکرد اصلی شما این بود که افراد را بر اساس رفتارهایشان در زندگی به ابعاد مختلف تقسیم کنید.

همانطور که با ذهن مردم در ارتباط بودید، در زندگی کنونی تان «هدیه» خواندن اطرافیانتان را دارید. به این ترتیب می توانید سالم ترین مشاغل زندگی خود را انتخاب کنید. فقط باید مراقب قضاوت ها باشید. وقتی عجله داریم که به افراد قبل از شناختن آنها برچسب بزنیم، در خطر از دست دادن فرصت ها برای ایجاد ارتباطات قدرتمند هستیم.

اگر عکس 3 را انتخاب کردید

شما در زندگی گذشته فردی در هنر بودید. شاید شما آنقدر شناخته شده بودید که کارتان در سراسر جهان منتشر شد. شما این فرصت را داشتید که جزئیات منحصر به فرد را در هر چیزی در اطراف خود ببینید و آثاری با زیبایی منحصر به فرد خلق کنید.

این میراث هنری هنوز در درون شما وجود دارد و اگر خودتان را وقف آن کنید، می توانید  این استعداد را در زندگی فعلی خود بیدار کنید  .

اگر عکس 4 را انتخاب کردید

در زندگی گذشته، شما مهارت های زیادی داشتید. مغز شما به سرعت یک کامپیوتر کار می کرد و شما محاسباتی را انجام می دادید که شبیه هیچ محاسباتی نبوده و بلافاصله الگوهای مختلف را تجزیه و تحلیل می کردید.

امروزه هنوز این شیفتگی را نسبت به اعداد و ابزارهای الکترونیکی احساس می کنید. اگر تصمیم بگیرید که از فراخوان خود پیروی کنید، طبیعتا راه های زندگی به روی شما باز خواهد شد.

اگر عکس 5 را انتخاب کردید

شما در زندگی گذشته خود راهنمای مردم بودید. شما ممکن است به عنوان معلم کار کرده باشید و دانش خود را با فروتنی به نسل های بعدی منتقل کرده باشید.

جدا شدن از دانش شما می تواند در زندگی فعلی شما بسیار مفید باشد، جایی که ما به افرادی نیاز داریم که مایل به انتقال دانش بدون علایق شخصی باشند. شما این توانایی را دارید که مردم را مجذوب خود کنید و آنها را مجبور کنید به طور خودجوش به توصیه های آنها عمل کنند.

اگر عکس 6 را انتخاب کردید

در زندگی گذشته، مردم را برای آینده شان آماده کردید. ممکن است شما یک فالگیر یا شعبده باز بوده باشید که از حس ششم و چشم انداز آینده خود الهام گرفته اید.

در زندگی فعلی شما، حس ششم شما حتی بیشتر تکامل یافته است و می توانید رویدادها را با دقت بیشتری پیش بینی کنید. حتما این هدیه بسیار نادر را تمرین کنید، آن را با دیگران به اشتراک بگذارید. شما قطعا می توانید یک درمانگر معنوی شوید.

نظر شما در مورد این تست چیست؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: