تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | بگو اول چه حیوانی را دیدی تا بگم چقدر مکار و فریبکاری

اولین بار چه حیوانی را دیدید؟ تست شخصیت شناسی برای تعیین تمایل به فریب را انجام دهید.

کدخبر : 13126
سایت سرگرمی روز :

تست شخصیت شناسی : بررسی گونه‌های مختلف جانوری که توسط زیست‌شناسان و روان‌شناسان حیوانات انجام شده است، نشان داده است که رفتار، اعمال و استتار آن‌ها به طرز چشمگیری یادآور انسان است. طیف گسترده ای از حیوانات می توانند دروغ بگویند. به منظور افزایش شانس بقای موفقیت آمیز، آنها باید توانایی ارسال پیام های نادرست را توسعه دهند.

اساساً، مردم فقط تا حدی تقلب می کنند که به آنها اجازه می دهد آسایش خود را حفظ کنند و خود را افرادی نسبتاً صادق ببینند.

برای ما مهم است که احساس خوبی داشته باشیم، اما مواقعی وجود دارد که برای جلوگیری از خجالت، تنبیه، محافظت یا سود به متقلبان روی می آوریم. با این حال، انگیزه ای وجود دارد. اونوقت بدون دروغ نمیتونی.

به گفته دانشمندان، نشان داده شده است که فراوانی فریب رابطه مستقیمی با اندازه مغز دارد. هر چه باهوش تر باشیم، حیله گر تر و بهتر فریب می دهیم.

چند وقت یکبار و چرا باید دروغ بگویی؟ بیایید دریابیم.

بررسی گونه‌های مختلف جانوری که توسط زیست‌شناسان و روان‌شناسان حیوانات انجام شده است، نشان داده است که رفتار، اعمال و استتار آن‌ها به طرز چشمگیری یادآور انسان است.  طیف گسترده ای از حیوانات می توانند دروغ بگویند.  به منظور افزایش شانس بقای موفقیت آمیز، آنها باید توانایی ارسال پیام های نادرست را توسعه دهند.

پرنده

پرنده شناسان رفتار عجیب این پرنده را با عملکرد یک شعبده باز مقایسه می کنند. جِی مانند یک جادوگر، غذا را در مکانی مخفی از نزدیکان خود پنهان می کند، به گونه ای که برای ناظران دشوار است که بفهمند آیا واقعاً آن را پنهان کرده است یا فقط وانمود می کند که یک توطئه گر است.

او دوست دارد زندگی را با داستان های ساختگی تزئین کند. علاوه بر این، شما این کار را آشکارا و متقاعد کننده، بدون آمادگی، به نوعی خود به تنهایی انجام می دهید. به طور متوسط، چنین لحظاتی می تواند سه بار در روز رخ دهد. همه چیز به خلاقیت و روحیه شما بستگی دارد.

دلیل آن جلب توجه به خود و دریافت احساسات شاد است. به دلیل افکار بیش از حد سرگیجه آور، اغلب تنش درونی را تجربه می کنید.

برای جلوگیری از قرار گرفتن در موقعیت های شرم آور، سعی می کنید آنچه را که به این یا آن همکار گفتید به خوبی به خاطر بسپارید. این کار تفسیر وقایع را با دید مثبت آسان تر می کند.

و اگر کسی شما را در حال اغراق بی ضرر دستگیر کند، آزرده نمی شود. پس از همه، شما به او خلاقیت رایگان و هیجان انگیز دادید.

قورباغه 

این نمونه طبیعی می تواند دیگران را با جیغ زدن خود گمراه کند. هرچه نر بزرگتر باشد، صداهای کمتری برای ترساندن سایر قورباغه های همجنس و اجازه ورود آنها به قلمروش کمتر می شود. بنابراین اتفاق می افتد که پسران جوان در مسابقات ناعادلانه شرکت می کنند و عمدا صدای خود را پایین می آورند.

تعادل و احتیاط شما به معنای عدم صداقت، رفتار نامناسب و همچنین دروغ های غیرارادی نیست.

اما شما همیشه بیش از حد نگران فردا هستید، با پیش بینی گرفتن. بنابراین، برای محافظت از خود در برابر ناملایمات احتمالی، اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید. اینجاست که احتمال تلاش برای کلاهبرداری به وجود می آید.

ممکن است آنچه که "از ترس" نامیده می شود دروغ باشد تا از جایگزین دشوار شما که انتخاب اقدام لازم است اجتناب کنید. یک مثال رایج از فریب تکانشی، دروغ گفتن از روی ادب و ناراحتی از گفتن حقیقت است.

اورانگوتان ها

این پستانداران با ظاهری چشمگیر، تاکتیک جالب و مؤثری به نام «صداهای بوسیدن» را در برابر دشمنان درنده خود انتخاب کرده اند. اورانگوتان با دادن چنین بوسه هایی به رقبای خود می فهماند که متوجه آنها شده و آنها را تماشا می کند. با شنیدن چنین سیگنال های هشدار دهنده ای، حتی گربه های وحشی بزرگ نیز نظر خود را در مورد حمله مستقیم تغییر می دهند.

بار دروغ و تحریف حقیقت بر دوش شماست. خیلی سعی می کنید در مسائل جدی فریب نخورید و در کارهای کوچک حیله گر باشید تا اطرافیانتان را آزار ندهید.

اما در زندگی هیچ رفتار انسانی کاملا صادقانه نیست. در واقع، شما از این موضوع آگاه هستید و گاهی مجبور می شوید برای نجات خود و عزیزانتان، کنترل اوضاع یا حفظ رازداری هنگام پنهان کردن انگیزه های واقعی و همچنین در صورت آسیب جسمی، از دروغ های عمدی استفاده کنید. تهدید شدن.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: