طالع بینی | طالع بینی عشق

طالع بینی عشق سال جدید | متولدین هر ماه منتظر چه اتفاق عاشقانه ای در سال جدید باشند؟

طالع بینی عشق و علاقه خود را در سال جدید بخوانید.

کدخبر : 14406
سایت سرگرمی روز :

برج حمل:(فروردین ماه)

مجردها ممکن است خود را در عجله زندگی روزمره بیابند که فضای زیادی برای روابط عاشقانه ایجاد نمی کند. با این وجود، نگران نباشید؛ جهان وجود دارد تا به شما بفهماند که همیشه می توانید به سیستم پشتیبانی خود وابسته باشید. در صورت نیاز، شرم آور نیست که از دوستان خود یا کسی که نزدیکتان هستید کمک بخواهید. آنها می توانند منبع برخی از بهترین بینش ها یا حتی یک تاریخ بالقوه باشند.

برج ثور: (اردیبهشت)

این یک روز معمولی است که ممکن است لحظات زیبایی را با شریک زندگی تان نشان دهد. از آنجایی که روی کارهای مختلف با هم کار خواهید کرد، به هم نزدیک‌تر می‌شوید و یکدیگر را از منظری جدید می‌بینید و نقاط قوت یکدیگر را تحسین می‌کنید. تا غروب منتظر گرمی و صمیمیت بین شما دو نفر باشید. اکنون زمانی است که با هم راحت شوید، از این زمان نهایت استفاده را ببرید و تسلیم قدرت عشق شوید.

جوزا: (خردادماه)

مهم است که با خودتان مهربان باشید و با تجربه ترن هوایی عشق راحت باشید. اگرچه جست‌وجوی اشتیاق برای ما طبیعی است، اما عشق واقعی جوهره آن شفقت است. ذهن خود را برای آشنایی های جدید باز نگه دارید، اما به روابط عمیق و طولانی مدت توجه ویژه ای داشته باشید تا روابط کم عمق و موقت. مطمئن باش که قلبت بسته نیست و روحت باز می ماند.

سرطان: (تیرماه)

برنامه کاری فشرده شما ممکن است در برنامه های عاشقانه شما اختلال ایجاد کند، اما از تلاش برای عشق دست نکشید. خود شروع کننده باشید و به دنبال راه هایی برای گذراندن زمان با کیفیت با افرادی باشید که به آنها علاقه دارید. جلساتی را در زمان استراحت ناهار یا ساعات بعد از کار ترتیب دهید و از درخواست کمک دریغ نکنید. با وجود مشغله زیاد، تلاش های شما برای اولویت دادن به عشق زودتر پاداش خواهد گرفت. برای فرصت مناسب برای شکوفایی آماده باشید.

لئو: (مردادماه)

به یاد دارید زمانی که رابطه شما از طریق افکار و احساسات مشابه قوی تر شد؟ مراقب ارتباط ذهنی باشید، علت اصلی جذب اولیه شما، زیرا پایه و اساس عشق طولانی مدت شماست. کمی استراحت کنید و وارد بحثی شوید که مورد علاقه شماست، خواه بحث جدیدی باشد یا قبلاً دوستش داشتید. عشق به همراهی فکری را در خود پرورش دهید. این یک دارایی ارزشمند است که به رابطه شما معنا می بخشد.

باکره: (شهریورماه)

اگر با کسی خوش می گذرانید و در حال تبدیل شدن به چیز جدی هستید، وقت آن است که با موسیقی روبرو شوید. اجازه دهید شانس نزدیک‌تر شدن به یکدیگر پیش بیاید، اما خیلی عجله نکنید. اجازه دهید پیوند همانطور که باید انجام شود، هر لحظه در یک زمان. اگر به تازگی از یک رابطه خفقان رها شده اید، دل ببندید. آزادی که آرزویش را داشتی درست در پیش است. سعی کنید بفهمید که کی هستید و کارهایی انجام دهید که شما را خوشحال می کند.

ترازو: (مهرماه)

ممکن است این روزی با تنش بین شما و شریک زندگیتان باشد. برخورد با این مسائل با آرامش و تاکید بر بحث برای حل تعارض ضروری است. به خود بگویید که دوست دارید و با شریک زندگی خود پیوند محکمی دارید و از تمام لحظات و خاطراتی که با هم داشته اید قدرت بگیرید. اجازه ندهید منفی گرایی در درون شما ساکن شود یا بر کار و زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد.

عقرب: (آبان ماه)

اکنون ممکن است موجی از شجاعت خود را در رابطه خود احساس کنید. کیهان با پیام های محبت آمیز با شما صحبت می کند و از شما می خواهد که جهش شجاعانه ایمان را انجام دهید که شما را به عشق سوق می دهد. ذهن و قلب خود را برای دوستان جدید و رویدادهای هیجان انگیز باز نگه دارید. فردی که به دنبالش بوده اید می تواند ظاهر شود و احساس هیجان و امید را با خود به ارمغان بیاورد. به خود اجازه دهید که سرعت جهان را بپذیرید و به آن ایمان داشته باشید.

قوس:(آذرماه)

امروز می توانید خود را در میان یک گردباد عاطفی بیابید. اگرچه معمولاً خواهان ثبات هستید، اما این افزایش احساسات ممکن است شما را غافلگیر کند. این زمان شما برای بررسی عمق روح خود است. بتوانید قلب خود را باز کنید و دوستان جدیدی پیدا کنید. با افرادی که در مورد احساسات خود با آنها صحبت می کنید صریح باشید. اصالت به جذب کسی کمک می کند که معامله واقعی است و از شما برای شخصی که هستید قدردانی می کند.

برج جدی: (دی ماه)

برای دیدن معانی عمیق تر موقعیت هایی که اغلب در رابطه شما اتفاق می افتد آماده شوید. در طول روز سعی کنید از آنی فاصله بگیرید و به تصویر بزرگتر فکر کنید. یادگیری مکانیک این فرآیندها به شما امکان می دهد مشکلات را با خرد و درایت مدیریت کنید. به گذشته و اتفاقاتی که با هم گذرانده اید فکر کنید و ببینید چه درس هایی ممکن است از آنها گرفته باشید.

دلو: (بهمن ماه)

بهتر است با افراد نزدیک خود بحث نکنید، به خصوص زمانی که احتمال درگیری وجود دارد. گاهی اوقات، شما می توانید آنقدر درگیر باشید که نمی توانید فشار تمام اتفاقاتی که در زندگی شما اتفاق افتاده است را تحمل کنید و این باعث می شود خونسردی خود را از دست بدهید. در عوض، تلاش کنید تا آرامش و جو خوب بین خود و رابطه خود را حفظ کنید. با این کار انرژی مثبت و افراد خوش نیت را جذب خواهید کرد.

حوت: (اسفندماه)

امسال روز عشق است. اجازه دهید قدرت جهانی موانع بین شما و عزیزانتان را از بین ببرد و بهترین روابط ممکن را ایجاد کنید. زمان با کیفیتی را با عزیزانتان بگذرانید، در اطراف خود شوخی کنید و اوقات خوشی را به اشتراک بگذارید. با خواندن پیام هایی که به طور انحصاری برای او نوشته اید، عاشق خود را شوکه کنید. از طریق کلمات خود، قلب آنها را لمس می کنید و پیوند عاطفی بین شما دو نفر را محکم می کنید.

منبع: تحریریه سرگرمی روز
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: