تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | آیا می توانید روباه را در میان شکارچیان و سگ ها تشخیص دهید؟

این چالش به آن سادگی که به نظر می رسد نیست. تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله شما را به دو صورت کیفی و کمی آزمایش می کند.

کدخبر : 15206
سایت سرگرمی روز :

در حالی که همه می‌توانند شکارچی و همراهان وفادارش را ببینند، ما در حال آزمایش هستیم که آیا دید دقیق شما می‌تواند روباه پنهان را در 3 ثانیه پیدا کند یا خیر.

از زمان انتشار این توهم نوری، بسیاری از کاربران در تلاش بوده اند تا آنچه را که در مقابل آنها قرار دارد شکست دهند، اما به نظر می رسد که آنها نمی توانند از یکدیگر پیشی بگیرند.

زمان شما از الان شروع می شود

اگر می‌خواهید این چالش را پشت سر بگذارید، تنها با سه ثانیه در ساعت، باید تیزبین باشید. با این حال، بینندگان همچنین باید توجه داشته باشند که اگرچه یافتن آنچه پنهان است مهم است، فراموش نکردن همه چیزهای دیگر در عکس نیز بسیار مهم است.

وقت خود را صرف مطالعه دقیق تمام گوشه های تصویر کنید. نگاه های عجولانه ممکن است قبل از اینکه متوجه شوید به اشتباه منجر شود.

اما آیا می دانستید که تلاش برای حل توهمات نوری، مزایایی فراتر از سرگرمی دارد؟

حل توهمات نوری، به خصوص زمانی که هدف بهبود حافظه کوتاه مدت فرد است، مانند یک برنامه تمرینی ذهنی برای مغز عمل می کند و ثابت شده است که به تقویت آن جنبه از عملکرد شناختی کمک می کند.

بنابراین همانطور که از این بازی فکری لذت می برید، همیشه بدانید که در این راه روی سلامت مغز خود نیز سرمایه گذاری می کنید.

زمان به پایان رسیده است! آیا توانستید روباه پنهان را پیدا کنید؟ ورق بزنید تا ببینید درست می گویید یا نه!

نتیجه توهم نوری روباه پنهان را برای تست IQ بررسی کنید

روباه قرمز روی آن درخت است. لطفا به تصویر زیر مراجعه کنید.

12

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ثریا
    0

    من همون لحظه پیدا کردم... حالا که چی