طالع بینی | طالع بینی و فال

طالع بینی | میخوای از آینده خودت باخبر شی؟ یک معجون جادویی انتخاب کن

آیا تا به حال دوست داشته اید درباره آینده خود نکاتی دریافت کنید و یا چیزی کشف کنید؟ پیش بینی آینده چقدر برای شما مهم است؟ در ادامه با این مطلب همراه باشید تا نتایج جالبی دریافت کنید.

کدخبر : 16258
سایت سرگرمی روز :

تست روانشناسی تصویری مجموعه عکس ها و تصاویری است که بیشتر از آن برای تحلیل شخصیت یا شخصیت شناسی استفاده می شود.

بنابراین این تست ها به عنوان تست های شخصیت شناسی تصویری نیز معروف هستند.تست شخصیت شناسی تصویری تاریخچه طولانی دارد. این آزمون هایی که از عکس ها تشکیل شده اند به دنبال بررسی انگیزه های ناخودآگاه افراد در پس پاسخ هایشان می گردند.

قدرت درونی شما چقدر است؟

با دقت به تمام پرهای موجود در تصویر نگاه کنید و از بین آنها فقط یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. انتخاب شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما خواهد گفت !

هر کدام از ما نقاط قوت و ضعفی داریم. به عنوان یک قاعده، اکثر مردم نقاط ضعف خود را می دانند – ساده ترین راه این است که کمبودهای خود را پیدا کنید. اما به ندرت کسی به ویژگی های مثبت دسترسی دارد.

اما نقاط قوت ما می تواند در ایجاد زندگی شادتر، روشن تر و در نهایت ساده تر کمک کند! ما از شما دعوت می کنیم تا در نهایت بزرگ ترین نقاط قوت خود را کشف کنید.

برای این کار باید تصویر زیر را با دقت نگاه کنید. پرهای رنگارنگ را به تصویر می کشد. با دقت فکر کنید و از بین آنها آنچه را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. ذهنت را خاموش کن اینجا منطقی نیست به ضمیر ناخودآگاهت گوش کن!

۱. شهود

برگ برنده شما شهود است. شما باید خیلی به او اعتماد کنید، زیرا او واقعاً می تواند مناسب ترین گزینه را در مورد بهترین عملکرد در یک موقعیت خاص به شما بگوید.

شاید شما اغلب با این قضاوت مواجه می شوید که منطق قدرت بیشتری نسبت به شهود دارد، اما در مورد شما دقیقا برعکس است. به احساسات درونی خود توجه کنید و هر کسی را که می خواهد شما را در مورد چیزی متقاعد کند نادیده بگیرید. آن وقت می توانید موفق شوید.

۲. سخاوت

شما فردی بسیار سخاوتمند و فداکار هستید و از دادن بیشتر از گرفتن لذت می برید. در برقراری ارتباط با دیگران فردی بسیار باز هستید و به سرعت با آشنایان جدید زبان مشترک پیدا می کنید.

یکی از بهترین ویژگی های شما این است که به چیزها دل نبندید، راحت زندگی کنید و در عوض چیزی نخواهید. این قوانین را دنبال کنید!

۳. همدلی

اگر انتخاب شما روی پر سوم بیفتد، شما فردی بسیار حساس هستید. شما این توانایی را دارید که در برخی شرایط سخت خود را به جای دیگران بگذارید، احساسات او را تجربه کنید و احساسات درونی او را درک کنید. به لطف این ویژگی شخصیت شما، بسیاری از افراد اغلب می توانند برای کمک یا حمایت به شما مراجعه کنند.

با این حال، قدرت درونی شما اغلب باعث رنج و عذاب شما می شود. به خاطر درد دیگران، به دلیل بی عدالتی جهانی، به دلیل شرارت در جهان. اما در عین حال، آنها سوخت شما برای حرکت رو به جلو هستند: احساسات شما می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که این دنیا را تغییر دهید.

۴. خلاقیت

شما فردی فوق العاده خلاق و خلاق هستید! می دانید، در مورد مردم. به کسی که بتواند سازهای مختلف را بنوازد «ارکستر تک نفره» می‌گویند. این “ارکستر تک نفره” شما هستید نه تنها سازهای مختلفی می نوازید، بلکه می توانید خلاقیت خود را در قالب های کاملاً متفاوت بیان کنید.

قدرت خلاقیت شما به شما این امکان را می دهد که زندگی عاری از هرگونه تابو یا تعصب و در آزادی کامل داشته باشید.

۵. دوام

اگر آخرین پر را انتخاب کردید، به این معنی است که شما انسانی تزلزل ناپذیر هستید که با وجود شرایط قادر به استقامت هستید. یک مهارت عالی و همچنین مترادف با انعطاف پذیری. اگر این دو ویژگی را با هم ترکیب کنید، می توانید بیش از یک کوه را جابجا کنید!

آیا توانستید قدرت درونی خودرا درک کنید؟ بهترین قدرت شما چیست؟ سعی کنید با استفاده از این موضوع به درک عمیقی از نقاط قوت و ضعیف خود برسید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: