وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 200 میلیونی این بانک بدون ضامن و تحویل فوری برای مشتریان خود | وام قرض الحسنه با ثبت نام آنلاین و غیر حضوری

«مانی کارت» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک ملت است که با هدف جلب رضایت مندی مشتریان اعطای تسهیلات تدارک دیده شده که اشخاص حقیقی، حتی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان درخواست آن را دارند.

کدخبر : 7470
سایت سرگرمی روز :

 وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

«مانی کارت» یکی از طرح‌های تسهیلاتی بانک ملت است که با هدف جلب رضایت مندی مشتریان اعطای تسهیلات تدارک دیده شده که اشخاص حقیقی، حتی کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها امکان درخواست آن را دارند.

این تسهیلات به شکل کارت بانکی به متقاضیان اعطا می‌شود. متقاضیان در صورتی امکان دریافت این وام را دارند که احراز اهلیت شده باشند. حداکثر میزان تسهیلات برای اشخاص حقیقی با رتبه اعتباری آ و بی حداکثر 100 میلیون تومان بدون نیاز به معدل حساب است. سقف این تسهیلات برای مشتریان حقیقی عادی به 100 میلیون تومان، براساس معدل حساب، می‌رسد. مشتریان متقاضی این تسهیلات که دارای کسب و کاری هستند حداکثر تا 200 میلیون تومان امکان دریافت این وام را دارند.

افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید مدارک هویتی و ضمانتی لازم را به بانک ارائه بدهند. بعد از تایید اطلاعات، وام به حساب فرد متقاضی واریز خواهد شد و وی تا 365 روز مهلت استفاده از آن را دارد. مهلت صدور صورتحساب برای دریافت این وام حداکثر به 30 روز می‌رسد. مهلت بازپرداخت و تسویه بدهی، در صورت عدم تمایل به تقسیط، حداکثر هفت روز پس از صدور صورتحساب است. ضمنا نرخ سود تسهیلات مشتری بین 12 تا 18 درصد خواهد بود.

اقساط وام مانی کارت با چه روش‌هایی قابل پرداخت است؟

مشتریان بانک ملت به منظور پرداخت اقساط این تسهیلات می‌توانند به صورت غیرحضوری اقدام کنند. کانال‌های غیرحضوری برای پرداخت اقساط این وام سامانه بانکداری اینترنتی، همراه پلاس، همراه بانک ملت، خودپرداز، سامانه تلفنبانک، پایانه‌های خود دریافت، بستام ملت و نرم افزار سکه است. لازم به ذکر است که مشتریان امکان مراجعه حضوری به شعب را برای پرداخت اقساط دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • علی.احمدی
    0

    اگر.دروغ.نباشد.خوب.است