وام قرض الحسنه | ثبت نام وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه 200 میلیونی بدون ضامن | وام قرض الحسنه با تحویل یکروزه بدون نیاز به سپرده

تمامی مشتریان بانک کارآفرین با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب یادشده امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «امیدآفرین» را دارند.

کدخبر : 7577
سایت سرگرمی روز :

 وام قرض الحسنه وامی با سود صفر یا خیلی کم میباشد که برخی از بانک ها به مشتریان خود ارائه میدهند. بدون سود بودن وام قرض الحسنه باعث شده مردم گرایش زیادی به گرفتن وام قرض الحسنه داشته باشند. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از وام قرض الحسنه را برای شما قرار داده ایم. در ادامه میتوانید بروزترین اخبار از وام قرض الحسنه را بخوانید.

تمامی مشتریان بانک کارآفرین با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب یادشده امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «امیدآفرین» را دارند.

 افرادی که سپرده پس انداز نیک آفرین را دارند باید حداقل سه ماه از مدت افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین درخواست بدهند. ضمنا متقاضیان این تسهیلات باید حداقل 25 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه سند ملکی به همراه ضامن رسمی مورد نظر بانک است. سقف سود این تسهیلات 23 درصد است و متقاضیان حداکثر ظرف 36 ماه امکان تسویه اقساط را دارند.

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، میزان هر قسط 12 میلیون و 162 هزار و 781 تومان است. کل اقساط 279 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات نیز به 79 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد رسید.

نگاهی به افتخارات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

تلاش‌ها و خدمات این بانک باعث شده تا طی سال‌های فعالیتش دستاوردها و افتخارات زیادی را به دست آورد. از جمله این افتخارات می‌توان به دریافت تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیرت مالی سال 1397، نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا سال 1394، رتبه دوم میان بانک‌های تجاری اسلامی به لحاظ شاخص بازدهی براساس رتبه بندی نشریه بنکر 2014 و … را به دست آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • رقیه صادقی
    0

    سلام خسته نباشید من این وام را برای خودم میخواهم بدهکارم

  • لیلا
    0

    ممنونم