کدام اقلام جز محصولات کالابرگ الکترونیکی هستند؟

بر اساس ۱۰ کالای مبنایی که دولت اعلام کرده، سهم پرداختی مردم بر اساس قیمت کالاها در شهریور ۱۴۰۰ است یعنی برای خرید یک کیلو مرغ ۶۳ هزار تومانی ۳۰ هزار تومان از اعتبار مردم کم می شود و اگر قیمت مرغ مبنایی اعلام شده دولت گران تر شود مردم باز هم همان ۳۰ هزار تومان را می دهند.

کدخبر : 430
سایت سرگرمی روز :

طرح کالا برگ الکترونیک ابتدا به صورت آزمایشی  در هرمزگان آغاز شده است. شیر کم‌چرب، پنیر، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع،‌ ماکارانی، قند، شکر و برنج ۱۰ قلم کالای اساسی هستند که مشمول این طرح هستند. تاکید فعلی مسئولان آن است که سرپرستان خانوار می توانند به صورت اختیاری از این طرح استفاده کرده و یا میزان یارانه خود را به صورت نقدی دریافت کنند.

هادی زمان‌ثانی، مدیر توسعه طرح کالا برگ الکترونیک‌ در گفت و گو با همشهری آنلاین در خصوص جزئیات اجرای طرح کالا برگ در استان هرمزگان گفت: این طرح از روز چهارشنبه هفته گذشته (۲۸ دی) در استان هرمزگان اجرا شد و هنوز کل خانوارهای هرمزگانی از اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی اطلاعی ندارند و نمی دانند که مشمول خرید اعتباری هستند. چرا که ارسال پیامک به کل خانوارها کاری زمان بر است و تاکنون ۷۰ درصد پیامک ها ارسال شده است. لذا هنوز که یک هفته از اجرای طرح کالابرگ در استان هرمزگان می گذرد نمی توان در خصوص استقبال مردم از این طرح و میزان رضایتمندی آنها اظهارنظری کرد.

وی در این خصوص زمان اجرای این طرح در مابقی استان ها به ویژه کلانشهرهایی چون تهران و اصفهان گفت: هنوز برنامه و زمان بندی های دقیق در این خصوص مشخص نیست و احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: