تست شخصیت شناسی | تست شخصیت

تست شخصیت شناسی | یک منظره را برای پیدا کردن آرامش انتخاب کنید تا حقایق زندگیت آشکار بشه

در این تست شخصیت شناسی از ظریف ترین آبرنگ های جادویی هنرمند ژاپنی کانتا هاروساکی کمک خواهیم کرد. بنابراین، قبل از اینکه شما 4 مناظر باشید.

کدخبر : 15363
سایت سرگرمی روز :

از بین آنها یکی را انتخاب کنید که بیشتر مورد توجه شما بوده است. یک منظره را برای دریافت پیام مهم از کیهان انتخاب کنید. هر یک از 4 عنصر تصویر آزمایشی پیام خاصی را برای کسی که آن را انتخاب می کند دارد.

چشم انداز شماره 1 

از بیان نظر خود نترسید. امروز همه کلمات شما ارزش ویژه ای دارند. اگر مدت زیادی است که می خواهید چیزی بگویید، در آینده نزدیک لحظه ای بهتر از این وجود نخواهد داشت. صحبت کنید، ایده ها را به اشتراک بگذارید و احساسات خود را بپذیرید.

چشم انداز شماره 2 

به غرایز و شهود خود اعتماد کنید. مراقب توصیه ها یا توصیه ها باشید و آنها را بدیهی نگیرید. وظیفه شما این است که در موضع خود بایستید و به بیراهه نروید. با این حال، به افرادی که سعی در تأثیرگذاری بر عقاید شما دارند وفادار بمانید، بیش از حد واکنش نشان ندهید.

چشم انداز شماره 3 

اگر هدف مشخصی برای خود تعیین کرده اید، پس بهتر است احساسات خود را خاموش کنید. همه ترس ها و تردیدها را کنار بگذارید، با احتیاط و آرامش به کار خود بپردازید. قدم به قدم آن را پیش ببرید و در تفکر استراتژیک شرکت کنید. نکته: فهرستی از گام های کوچک به سوی آنچه می خواهید تهیه کنید و هر روز حداقل یک قدم به جلو بردارید.

چشم انداز شماره 4 

حتی سعی نکنید برای همه خوب و راحت باشید. شما شروع به صرف انرژی بیش از حد برای جلب رضایت کسی می کنید. به تنظیمات کارخانه برگردید و به خواسته های خود فکر کنید. قوانین را فراموش کنید و جشن زندگی بگیرید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: