تست شخصیت شناسی | تست روانشناسی

تست شخصیت شناسی | دستات و کنار هم بزار تا خط ازدواجتو برات معنی کنم

دستان خود را کنار هم بگذارید، اگر این اتفاق افتاد مهم است که آن را بخوانید

کدخبر : 13134
سایت سرگرمی روز :

آیا تا به حال  به دستان خود نگاه کرده اید و فکر کرده اید که آیا کف بینی واقعاً کاری است که کار می کند؟ اگر به شما بگویم که آینده شما واقعاً در دستان شماست و در عرض 5 دقیقه می توانید آنها را بخوانید چه؟پس با تست شخصیت شناسی ما همراه باشید.

 

کف بینی یک هنر بسیار باستانی است که هزاران و هزاران سال است که وجود داشته است و دلیل خوبی وجود دارد که آزمون زمان را پس داده است.

بسیاری از مردم اغلب این عمل را رد می‌کنند، زیرا معتقدند این یک خرافات احمقانه است، اما من فکر می‌کنم نیمی از اوقات بدبینی آنها ناشی از عدم درک واقعی آن است.

اولین خط مهمی که افراد روی کف دست شما می بینند در زیر انگشتان قرار دارد .

 

این خط به عنوان خط ازدواج شناخته می شود، شما می توانید خط ازدواج خود را به سادگی با قرار دادن دست های خود در کنار هم همانطور که در نمودار مربوطه در زیر مشاهده می کنید بخوانید.

اگر خطوط به یک اندازه باشند، این نشان می دهد که شما روحی مهربان و دلسوز هستید و مطمئناً همه چیز را به راحتی انجام می دهید. شما پایدار هستید و بحث و جدل را دوست ندارید.

اگر خط سمت راست بالاتر از خط سمت چپ است، به این معنی است که شما نسبت به سن خود بسیار عاقل هستید، به همین دلیل است که اغلب به سمت افراد مسن تر جذب می شوید. برای شما مهم نیست که مردم در مورد شما چه فکر می کنند و همیشه پاهای خود را روی زمین دارید.

اگر خط سمت چپ بالاتر از خط سمت راست باشد، به این معنی است که شما قوی هستید، اعتماد به نفس دارید و دوست دارید روز به روز از زندگی لذت ببرید. این خط نشان می دهد که قرار است در نهایت با فردی که بسیار جوان تر از شما است، به یک زوج تبدیل شوید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: