فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 21 خردادماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 3034
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

جمله تاکیدی:

هر انسانی حلقه ای است طلایی در زنجیر خیر و صلاح من.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

عبارت تاکیدی درباره طرح الهی زندگی:

جان لایتناهی، راه ظهور طرح الهی زندگیم را بگشا! بگذار تا هم اکنون نبوغ درونم عیان و بیان شود. بگذار تا هم اکنون آن طرح کامل را به چشم ببینم.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

مرگ و زندگی در قدرت زبان است! (امثال: 18: 21)

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

فکر غالب یا نگرش ذهنی، حکم مغناطیس را دارد و قانون این است که هر چیزی مشابه خود را جذب کند. در نتیجه، نگرش ذهنی به گونه ای تغییرناپذیر همین موقعیت هایی را که مطابق با ماهیت خود باشد، جذب می کند.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

عبارت تاکیدی:

در ذهن الهی تنها تکمیل هست و کمال. پس خواسته من به انجام رسیده است.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

هیچ چیز از زیر قانون جذب قسر در نمی رود. زندگی ات بازتابی از افکار غالب توست. تمام موجودات زنده ی این سیاره از طریق قانون جذب عمل می کنند. تفاوت بین دیگر موجودات با انسان ها این است که بشر دارای ذهنی تمیزدهنده است. انسان با استفاده از اختیارداری خود می تواند افکارش را انتخاب کند. انسان ها قدرت فکر کردن عمدی و خلق کلی حیات را با ذهنشان دارند.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

درخواست کنید، باور کنید، دریافت کنید.

سه گام ساده برای خلق خواسته تان. با این حال، گام دوم، باور کردن، را می توان سخت ترین گام دانست؛ و نیز بزرگ ترین گامی که تاکنون برداشته اید. باور کردن تردید را در بر نمی گیرد. باور کردن ایمان مطلق است. باور کردن بی توجه به رخدادهای بیرون، تزلزل ناپذیر باقی می ماند. آنگاه که باور کردن را خوب دریابید، مهار زندگی تان را به دست گرفته اید.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

در تمام زندگی تان شما از قانون جذب استفاده می کرده اید؛ زمانی نبوده که از آن استفاده نکرده باشید. شما دارید از آن استفاده می کنید؛ حال چه خواسته ی خود را جذب کنید یا چیزی غیر از آن را. هر فردی، رخدادی، و موقعیتی - در هر روز از زندگی - از راه قانون جذب به سمت شما می آید.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

فرزانگان باستان در هزاران سال پیش ما را به شکرگزاری سفارش کرده اند. دینی نیست که به شکرگزاری اهمیت نداده باشد. همه حکیمان و ناجیان جهان در آموزه های خود کاربرد شکرگزاری را نشان داده اند. یقینا برای همین است که انیشتن روزی هزار بار می گفت: شُکر!

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

خوبی های هر کس را که می شناسید، بنویسید. فهرست طویلی از ویژگی های فوق العاده ی خود تهیه کنید. هرجا رفتید، از افراد آنجا تعریف کنید. هر چیزی را به دیده ی تحسین بنگرید. برای همه مایه ی امید باشید و در هرکه می بینید تاثیر مثبت بگذارید. هربار بگویید : خدایا شکرت.

تحسین و سپاس را در راه رفتن، صحبت کردن، فکر کردن، و نفس کشیدن های خود احساس کنید. وقتی چنین می کنید، زندگی بیرونی شما تغییر می کند و حالت درونی شما را بازتاب می دهد.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

من به دیگران کمک می کنم آنچه را که می خواهند به دست آورند و از این کار لذت می برم من به همه عشق می ورزم و این دلیل موفقیت من است.

فال قانون جذب ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

تابلوی قانون جذب (چرخ اقبال) ابزاری است که کمک تان می کند تصویری از خواسته تان را در ذهن بیافرینید. وقتی به تابلوی قانون جذب نگاه می کنید، دارید نقش آن را در ذهن خود حک می کنید. هم چنان که روی چرخ اقبال خود تمرکز می کنید، حواس را بر می انگیزاند و سبب شکل گرفتن احساس مثبتی در وجود شما می شود. اکنون، دو عنصر آفرینش یعنی ذهن و احساسات را در اختیار دارید که با تمام قدرت مشغول کار هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: