تست شخصیت شناسی | تست شخصیت شناسی و روانشناسی

تست شخصیت شناسی | یک کارت انتخاب کنید و ببینید که فرشتگان به شما چه خواهند گفت

کدام کارت فرشته بیشتر شما را جذب می کند؟ یک کارت فرشته را انتخاب کنید و پیام خود را در زیر کشف کنید.

کدخبر : 13081
سایت سرگرمی روز :

در تست شخصیت شناسی امروز با پیام فرشتگان همراه باشید.

کارت شماره 1

پیام شما:  «همه ما می خواهیم دوست داشته باشیم. بسیاری از ما می خواهیم به گونه ای خاص مورد محبت قرار بگیریم. ما معتقدیم که حق داریم دیکته کنیم که چگونه عشق باید نشان داده شود و چه کسی این کار را انجام خواهد داد. اگر این اتفاق نیفتد، ما ناراضی هستیم.

ما به دنبال کسانی هستیم که می خواهیم عمیقا و واقعی دوستشان داشته باشیم. اگر وقت بگذاریم و به اطرافمان نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چقدر واقعاً دوست‌داشتنی هستیم و این عشق از هر نظر یک هدیه است. عشق امروز نور خود را به شما نشان خواهد داد، فقط به اطراف نگاه کنید و قدر آنچه دارید بدانید؟"

کارت شماره 2

پیام شما:  «این یک روز جدید است! این یک فرصت جدید برای تغییر چیزی است! هر روز جدید فرصتی برای شروع است. به نظر شما در کجا نیاز به تغییرات است؟ کاری بکنید!

شما کودکی بوده اید که در یک سفر طولانی برای رشد بوده اید و امروز روزی است که باید تصمیم مهمی در مورد تغییرات در زندگی خود بگیرید. انرژی کائنات آماده حمایت از شماست. شما می توانید آن را انجام دهید."

کارت شماره 3

پیام شما:  «رویاهای زیادی به حقیقت پیوسته اند، درست است؟ فرشتگان و راهنمایان شما با شما هستند و به شما کمک می کنند تا آرامش را در جایی که نیاز دارید پیدا کنید. به آنها تکیه کنید. این به شما شهامت حرکت رو به جلو و تصمیم گیری درست را می دهد. تو موجودی قدرتمند از نور هستی که فرشتگان آن را کاملاً حمایت می کنند.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • دختر ناشناس
    0

    جالب بود