تو خونه ابروهاتو با این روش مثل حرفه ای ها بردار | با این ویدیو هر طور میخوای ابروهاتو حالت بده

انتخاب مدل ابروی مناسب چشم یکی از اسرار زیبایی چهره است. بنابراین با شناخت فرم درست ابرو متناسب با فرم چهره و چشم های خود می توانید یک تغییر بارز در چهره خود مشاهده کنید.

کدخبر : 16201
سایت سرگرمی روز :

آشنایی با قسمت های مختلف ابرو

ابرو در حالت کلی به سه قسمت زیر تقسیم می شود:

سر ابرو ( تاج )

زاویه ابرو ( قوس ابرو یا آرک ابرو )

دنباله ابرو ( دم ابرو)

اگر ابرو را از نظر قد به دو بخش تقسیم بندی کنیم. از تاج تا آرک ابرو بخش اول است و یک قسمت حساب می شود. از آرک تا انتهای ابرو یا همان دم ابرو که یک بخش مشخص است. این دو بخش هم اندازه یک دیگر نیستند و قسمت اول یعنی از تاج تا آرک دو برابر قسمت دوم از آرک تا دم ابرو باید باشد.

آموزش برداشتن ابرو متناسب با فرم صورت و چشم ها

ابروی افراد با یکدیگر متفاوت است، حتی ابروهای برخی از افراد کاملا متقارن نیست. برخی دیگر هم دارای ابروهای کم پشت و نامرتبی هستند. اما با یادگیری طرز برداشتن ابرو در خانه به همراه کمی مهارت و دقت، به سادگی می‌توان ابروها را به شکل و مدل مناسب مرتب کرد.

استخوان بندی صورت در طرز صحیح برداشتن ابرو بسیار تاثیر گذار است. مدل ابروی مناسب بر اساس فرم صورت مشخص می‌شود، به همین خاطر بهتر است مدل ابرو هایتان را متناسب با فرم صورت انتخاب کنید تا زیبایی شما را چندین برابر کند. بنابراین اولین قدم در آموزش برداشتن ابرو در خانه، مشخص کردن ساختار چهره‌تان است.

آموزش اصلاح ابرو برای صورت گرد

اگر اکثر حجم چهره شما را گونه ها تشکیل می‌دهند و اگر طول و عرض چهره شما برابر و گرد است، همچنین خط فک خمیده ای دارید، فرم چهره شما گرد است. به عنوان مثال، اما استون صورت گردی دارد.

افراد دارای صورت گرد باید تمرکز خود را روی کشیده‌تر و لاغرتر نشان دادن چهره بگذارند؛ به همین خاطر استفاده ابروهای گرد برای این فرم صورت شما مناسب نیست، زیرا چهره شما را گردتر نشان می‌دهند.

به جای آن در هنگام برداشتن ابرو باید قوس ابروها را بالاتر ببرید. با این کار، نگاه دیگران از بالا و پایین حرکت می‌کند و این موضوع باعث می شود که چهره شما در ذهن آن ها لاغرتر و کشیده تر به نظر بیاید.

طریقه اصلاح ابرو برای صورت بیضی

در افراد دارای چهره بیضی، استخوان بندی گونه‌ مشخص و پیشانی کشیده است. نیمرخ چهره به ‌زیبایی در قسمت چانه باریک می‌شود. خط فک خمیده و کوتاه‌تر از عرض پیشانی است. به عنوان مثال چهره بیانسه بیضی شکل است.

افراد دارای چهره بیضی در برداشتن ابرو، باید هدف خود را بر ساده نگه داشتن ابروها بگذارند. داشتن ابروهایی با قوس ملایم برای چهره این افراد بسیار مناسب است. هنگام اصلاح ابرو در خانه، از نازک کردن ابروها خودداری کنید و تا جای ممکن شکل طبیعی ابرو را حفظ کنید تا چهره تان جلوه ای طبیعی و زیبا داشته باشد. این روزها مدل ابرو پرپشت و هاشور خورده برای طبیعی تر جلوه دادن چهره در آرایش سلبریتی ها به کار برده می شود.

روش ابرو برداشتن برای صورت مربع

داشتن خط فک مشخص، استخوانی و تقریبا هم‌پهنا با پیشانی مهمترین ویژگی در افراد با فرم چهره مربعی است. آنجلینا جولی یکی از سلبریتی هایی است که فرم صورت مربعی دارد.

در فرم صورت مربعی‌، پهنای پیشانی، خط فک و استخوان‌های گونه تقریبا هم اندازه است. طرز اصلاح ابرو در فرم صورت مربعی تاثیر زیادی دارد، چراکه این فرم چهره بدون ایجاد تعادل، زمخت به نظر خواهد رسید.

در هنگام برداشتن ابرو باید به جلوه خط فک و حفظ تعادل چهره توجه داشته باشید. اجازه دهید فرم صورتتان در تعیین قاب درست ابروها شما را راهنمایی کند. در این مدل برداشتن ابرو دخترانه، ابتدا ابروها را به شکل خمیده بردارید و به مرور به آن زاویه بیشتری بدهید، تا زمانی که شکل ابروها با خط فک متناسب شود. به طور کلی هرچه خط فک مشخص‌تر باشد، ابروها باید زاویه بیشتری داشته باشند.

هرچه آرک ابروها بالاتر باشد، مربع ‌بودن چهره را خنثی و ظاهرتان را ملایم‌تر می‌کند.

نحوه اصلاح ابرو برای صورت لوزی

این شکل صورت چندان رایج نیست. منحنی‌های زاویه‌دار در چهره که در قسمت شقیقه‌ها و خط اتصال گونه‌ها بیشترین پهنا را دارد و چانه نوک‌تیز از ویژگی‌های این نوع چهره است. در چهره لوزی، باید نحوه برداشتن ابرو طوری باشد که پهنا و گستردگی شقیقه‌ها کمی کمتر به نظر برسد. با مدل ابروی خمیده می‌توانید این کار را انجام دهید.

طرز ابرو برداشتن برای صورت کشیده

فرم صورت کشیده از پیشانی تا چانه شکلی کشیده و بلند است. بروک شیلدز و جولیا اورموند دو مورد از افرادی هستند که چهره کشیده و بلند دارند.

افراد دارای صورت کشیده باید هدف خود را روی کوتاه تر نشان دادن چهره شان بگذارند تا تعادل بین اجزای چهره شان حفظ شود.

ابروی صاف بهترین شکل ابرو برای فرم صورت کشیده است.

این مدل ابرو مانند خطی افقی چهره را تقسیم می‌کند و موجب می‌شود که چهره متناسب تر به نظر برسد. چهره های کشیده معمولا تخت به نظر می‌رسند. اگر صورت کشیده ای دارید بهتر است با کاهش قوس ابروها به چهره خود عمق ‌دهید.

درست کردن ابرو در خانه برای صورت قلبی شکل

در چهره کسانی مثل لیسا کودرو، جولیا رابرتز و مدونا که دارای صورت قلبی شکل هستند، پهنای پیشانی شان کوتاه تر از خط فک است و فرم صورت در سمت چانه باریک تر می شود.

پیشانی کسانی که فرم قلبی شکل دارند مشخص و پهن است. نحوه ابرو برداشتن باید به گونه ای باشد که توجه ها را از پیشانی دور کند و چانه نوک تیز را با دیگر اجزای صورت متعادل کند.

بهترین روش اصلاح ابرو برای فرم قلبی، برداشتن ابرو ها به شکلی خمیده با زاویه ای ملایم، کم و زنانه است.

انتخاب مدل ابروها با توجه به فرم چشم ها

در برداشتن ابرو علاوه بر فرم صورت باید به تناسب آن با چشم ها هم دقت کنید. ابروهایی که برای چشمان درشت مناسب است، برای چشمان ریز یا گرد متفاوت است. بهتر است قبل از ابرو برداشتن در خانه، ابتدا فرم چشم های خود را مشخص کنید و بر اساس آن مدل برداشتن ابرو خود را انتخاب کنید.

مدل ابرو برای چشم های ریز

در مدل چشم های ریز باید تا جای ممکن ابروها را بلندتر و کشیده تر نگه دارید و از دم ابرو کم نکنید، در این صورت چشم ها درشت تر به نظر می رسد.

مدل ابرو برای چشم های کشیده و درشت

در فرم چشم کشیده مانند صورت کشیده، قسمت ابتدای ابرو باید دو برابر انتهای آن باشد و بهتر است قوس ابرو در قسمت یک سوم بیرونی چشم قرار گیرد.

مدل ابرو برای چشم های گرد

برای چشم های گرد هم مانند همان صورت گرد باید عمل کنید. در این فرم چشم باید در قسمت آرک شکستگی بیشتری ایجاد شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: