با این ترفند ساده کرم پودر رو صورتت دیگه نمی ماسه | با این روش ها ساعت ها کرم پودر رو صورتت صاف می مونه

با یادگیری چند راهکار ساده می توانید از ماسیدن کرم پودر بر روی پوست صورت خود جلوگیری کنید! همراه ما باشید.

کدخبر : 16260
سایت سرگرمی روز :

حتما برای شما هم پیش آمده است که وقتی آرایش می‌ کنید، همان لحظه میکاپ بر روی پوست شما بی‌ نقص‌ ترین حالت را دارد اما پس از گذشت چند ساعت چه؟ چه اتفاقی برای این آرایش جذاب و بی‌ نقص می‌ افتد که گاهی حتی تنها با گذشت چند ساعت شاهد ماسیدن کرم پودر، ریختن ریمل و محو شدن سایه‌‌ چشم هستید؟ امروزه راهکارهای ساده بسیاری برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر وجود دارد که دانستن آنها می‌ تواند برایتان مفید و کاربردی باشد. در ادامه این بخش از سبک زندگی شما را با روش های جلوگیری از ماسیدن کرم پودر آشنا می کنیم!

لایه برداری

دلیل پوسته‌پوسته شدن پوست بعد از کرم پودر، این است که پوست به لایه برداری احتیاج دارد. بنابراین ۳ الی ۴ مرتبه در هفته از لایه برداری‌های فیزیکی (انواع اسکراب‌های آماده یا خانگی) یا شیمیایی (تونر، سرم پوست یا سایر محصولات مراقبت از پوست) استفاده کنید تا سلول‌های مرده پوست را پاکسازی نمایید.

شروع آرایش با یک مرطوب‌ کننده

همواره قبل از زدن هر محصول آرایشی، ابتدا از یک مرطوب‌کننده مناسب برای پوست صورت استفاده نمایید. مرطوب کردن پوست مانع از خشکی و ماسیدن کرم پودر می‌شود. درواقع اگر پوست شما خشک باشد، بهترین کرم پودرها نیز ماسیده می‌شوند.

همچنین قبل از استفاده از مرطوب‌کننده، حتما دستان خود را با صابون آنتی‌باکتریال بشویید. پس از استفاده از مرطوب‌کننده ده دقیقه صبر کرده تا پوست صورت فرصت لازم را برای جذب مرطوب‌کننده داشته باشد. در آخر از پرایمر استفاده نمایید.

استفاده از ابزار مناسب برای آرایش

یکی از اصلی‌ترین دلایل ماسیدن کرم پودر، استفاده از ابزار نامناسب جهت استفاده از لوازم آرایشی است. بسیاری از بانوان، بدون توجه به راهنمایی‌ها و تاکید بسیار کارشناسان زیبایی، هنوز از هم از انگشت‌های خود جهت اعمال کرم پودر، کانسیلر و دیگر مواد آرایشی روی صورت استفاده می‌کنند.

این کار سبب انتقال آلودگی و میکروارگانیسم‌ها می‌شود و احتمال بروز حساسیت‌های پوستی و آکنه‌ها را افزایش می‌دهد.

همچنین ماندگاری محصولات آرایشی را کاهش داده و سبب مشکلاتی مانند ماسیدگی و ناهمواری کرم پودر و دیگر محصولات می‌شود. بهترین ابزار برای اجرای مراحل مختلف آرایش، براش‌ مخصوص آرایش و بیوتی بلندرها هستند. شما می‌توانید با توجه به نوع پوست، تکنیک میکاپ و سلیقه خود از این ابزارها استفاده کنید.

جلوگیری از ماسیده شدن کرم پودر با دقت به پرایمر انتخابی

پرایمر همچون جادویی برای پوست عمل کرده و منافذ را پوشش می‌دهد و همچنین یک سطح صاف ایجاد می‌نماید. اما با توجه به تاکید زیاد در استفاده از پرایمر برای جلوگیری از ماسیدن کرم پودر، توجه کنید که تمامی پرایمرها با تمامی کرم پودرها سازگاری ندارند.

از یک برند پرایمر خوب استفاده کنید. به گفته کارشناسان، پرایمرهای پایه سیلیکون به بهترین نحو با کرم پودرهای سیلیکونی سازگار بوده و پرایمرهای بر پایه آب انعطاف پذیرتر و با کرم پودرهای بر پایه سیلیکون و پایه آب سازگاری دارند. بعد از استفاده از پرایمر هم چند دقیقه صبر نمایید تا به خوبی جذب پوست شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: