فال | فال قانون جذب روز

فال قانون جذب 11 خردادماه | فال قانون جذب شخصی امروز شما چه سورپرایزی برایتان دارد؟

فال قانون جذب روز خود را در سایت سرگرمی روز دنبال کنید.

کدخبر : 2821
سایت سرگرمی روز :

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

حالت طبیعی ما شادی است. شما این را می دانید، زیرا وقتی در حالت مخالف باشید، احساس بدی دارید. پس اگر شادی حقیقت وجودی شما است، قبول دارید که تولید افکار منفی انرژی بیشتری می طلبد تا تولید طبیعی شادی؟

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ما کاملا در انتخاب خواسته هامان آزاد هستیم. اکنون قدرت در دستان ما است. انتخاب با خود شما است که چگونه این قدرت را در زندگی به کار گیرید. می توانید انتخاب کنید که: امروز زندگی شادتری داشته باشید، یا این که آن را به فردا موکول کنید. کدام یک بهتر است؟ انتخاب با شماست.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

تابلوی قانون جذب (چرخ اقبال) ابزاری است که کمک تان می کند تصویری از خواسته تان را در ذهن بیافرینید. وقتی به تابلوی قانون جذب نگاه می کنید، دارید نقش آن را در ذهن خود حک می کنید. هم چنان که روی چرخ اقبال خود تمرکز می کنید، حواس را بر می انگیزاند و سبب شکل گرفتن احساس مثبتی در وجود شما می شود. اکنون، دو عنصر آفرینش یعنی ذهن و احساسات را در اختیار دارید که با تمام قدرت مشغول کار هستند.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

مهمترین گام برای رسیدن به خواسته، نخستین گام، یا «درست طلبیدن» است. انسان باید همیشه آن چیزی را بطلبد که حق الهی او است.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

اگر احساس خوبی داری، مشغول خلق آینده ای هستی که بر وفق مرادت است. با سپری شدن روزهایت، قانون جذب در هر ثانیه ی آن مشغول به کار است. هر فکر و احساسی که کنی، باعث خلق آینده ات می شود. اگر تو نگران و دلواپس هستی، از این گونه موارد در سرتاسر روز مقدار بیشتری وارد زندگی ات می شود.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

از هرچه بترسی، بر سرت می آید!

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

اصلا نگران افکار منفی نباشید و سعی نکنید آن ها را مهار کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که هر روز به افکار نیک بیندیشید. هر روز تا می توانید افکار نیک در ذهن بکارید، وقتی شروع به اندیشیدن به افکار نیک می کنید، افکار نیک بیشتری جذب می کنید تا این که در نهایت رشد افکار نیک باعث محو افکار منفی می شود.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

سلامتی یک ثروت بزرگ است

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ ۶۵۰ دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به ۶۵۰ دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

«راز» هر آنچه بخواهی به تو می دهد : شادی، سلامت و ثروت.

باب پراکتر

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

هرگز نمی توانیم چیزی را جذب کنیم، مگر این که شکر داشته هامان را به جای آوریم. در حقیقت، اگر کسی بابت همه چیز زندگی خود شاکر می بود، هیچ گاه نیاز به درخواست کردن نداشت، زیرا پیش از این که درخواست کند، به او داده می شود. این است قدرت شکرگزاری

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

ما کاملا در انتخاب خواسته هامان آزاد هستیم. اکنون قدرت در دستان ما است. انتخاب با خود شما است که چگونه این قدرت را در زندگی به کار گیرید. می توانید انتخاب کنید که: امروز زندگی شادتری داشته باشید، یا این که آن را به فردا موکول کنید. کدام یک بهتر است؟ انتخاب با شماست.

فال قانون جذب ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

درست هنگامی که انسان کوچکترین نشانه ای از آنچه طلبیده است نمی بیند باید برای آن تدارک ببیند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: